The mistery

71 1 0
                                    


  Itt is volnék az első résszel. Remélem ez is jó lesz mint a kis bevezetőm.Ez jó hosszú rész lesz úgy vélem. De kezdjünk is bele magába a részbe úgy gondolom. 


1. rész


 Park Jinyoung vagyok koreai származású eredetileg és modell vagyok. A munkáim többynire Európában zajlanak ezért az ügynököm és a menedzserem kérésére Angliába költöztek. Az első pár év nehéz volt, de feltaláltam magam és belerázódtam az itteni életbe. Szép lassan itt is felépítettem uyanazt a légkört, amit otthagytam Koreába.A legelső munkám során amit mer Londoniként végeztem sok újdonságot véltem feldezni, mindenki közvetlenebb volt. A fózos és a segédje szünetekbe barátkoztak is velem ami egyszerre esett jól és félelmet ébresztett bennem valamiért. A többi modell pedig felmérte , hogy kell e tölem tartani vagy nem , de nem mivel rájöttek, hogy férfi vagyok ők meg ugye mind nők voltak. Késő delutánig tartott az egész fótózás mivel több helyre keszültek most a képek. Munkaután volt aki hamar lelépett mivel a modellkedés mellett még tanult vagy a szülei miatt " rendes" munkát is vállalnia kellett. Mi meg páran ott maradtunk segíteni Robenak és Jennett-nek. A rendrakás után pedig elmentünk London legnépszerűbb szórakozóhelyére a Red Peafowl-ba kicsit lazítani. Robe és Jenette pár rövid ital után haa is mentek, mert más vitték a kész képeket az adott helyre. Én és még az ott maradt társaim másnap hajnalig ott maradtunk és szórakoztunk. Másnap totális fejfájással és hányingerrel kelltem valaki mellett. Finoman kimásztam mellőle bevettem 2 szem gyógyszert és bevittem ugyanennyit Missynek, időközbe eszembe jutott a lányneve , de az nem, hogy miért fekszik mellettem.Dél fele magához tért Missy és mindent elmondott.Beszmámolt arról, hogy mi történt a buliba a másik két lány ők előttünk mentek , haza mert kezdtek rosszul lenni mi meg még bírtuk magunkat tartani. Ő meg azért jött fel hozzám mert telefonon fovták és szüksége volt társaságra és nem történt köztünk semmi.Amit én nem is bánok őszintén szólva. Missy csak este ment el addig elszórakóztunk és egy mély barátságot kialakítottunk. Ezek után velük még 3 munkám volt de több nem. A cég úgy vélte jobb lenne nekem a saját nememmel dolgozni. Egyrészről igazat is adtam nekik. másrészről pedig sajnáltam ez a döntést. Eltelt így féléc sorozatos fótózásokkal bemutatokkal reklámforgatásokkal. Párizsba utaztunk a tavaszi szezont lezárni egy showval. Mindenki ott volt aki számított a dívatiparban. Külön mutatkoztak meg a női és férfi modellek. Sajnos az elmúlt félévnen nem volt időm randizgatni, ezálltal kicsit se voltam meglepve, hogy közép- európai modellen megakadt a szemem. Ha jól emlékszem vagy magyar vagy német származású volt a hölgyemény. Az egést Show három óra alatt lement aminek örültem. Egész idő alatt azon járt az agyam, hogy közelebbről összzeismerkedjek a szokatlan szépségű jövőbeli barátnőmmel. A Show utáni vacsorán egyből odamentem hozzá illedelmes bemutatkoztunk egymásnak. Őt Biankának hívták tehát magyar volt. Bianka csak velem töltötte azt a röpke másfél órát ahogy én is vele. Utána se váltunk el felhívott a hotel szobájába, mint kiderült én se vagyok számára közömbös.Bevallotta, hogy ideje teljesen végig követi a munkásságomat is érdeklem mint férfi.Teljesen elvarázsolt ledöbentett és vonzótt a nyers őszintessége. Ezek után kicsit beszélgettünk egymásről, kérdezgettük egymást mindenről. Egy időután ezt Bia megunta és az ajkaimra maradt. Nem tudom mennyi ideje csókolóztunk de éreztem , hogy nem úgy viselkedik a teste ahogy kénne. Amikor elváltam tőle, hogy levegőt vegyek ő nem tett semmit csak az ágyra borult. Lellenőriztem , hogy mi aa baja. Nem volt láza se egyéb ehhez hasonló betegségre utaló. Ezeket kizártam , majd a szívéhez hajtottam a fejem de nem hallottam semmit. Ezek után a pulzusát ellenőriztem le de asse éreztem. Megijedve hagytam el a szobát és úgy érezve hogy egy szörny vagyok. Bianka után még 4 lánnyal történt meg ez. Ekkor tudatusult bennem az a tény hogy ha valakit megcsókollok az meghal. Ezekután hanyagoltam a szerelmet és a munkát az életemből. Elkötöztem London legtávolibb negyedjébe és remette lettem. Ez volt az első rész remélem imádni fogjátok.  

Kpop KE storyk ( Szünetel)Where stories live. Discover now