Kim Jaehwa vagyok van egy barátnőm Nam Youngmi. Ma lett 1 éve, hogy együtt kikötöztünk Seoulba. Tegnap este megbeszéltük ketten a mai programot, ami az volt, hogy végig járjuk a legfontosabb helyeinket az 1 év alatt. Youngmi nem tudta, de tőlem mást is kap. Sose mondtam neki, hogy együtt dolgozok masszőrként a kedvenc bandánk egyik háttértáncosának a húgával. A kedvenc bandánk pedig nem más, mint a ragyogó SHINee. Seohyun idekötözésünk harmadik hónapjában felajánlotta, hogy bármikor leszervez nekünk egy találkát a fiúkkal, hálás voltam neki eme aranyos gesztusért.
Youngmi Egyetem járt és fotósként dolgozott rendezvényeken, gyakran vitt magával, ha szabadnapom volt. Értékesek voltak ezek a másodpercek mindkettőnk számára. Youngmi az egyetlen barátnőm, akire teljesen számíthattam Középiskolás korom óta ezt szeretném neki meghálálni azzal, hogy összehozom Onewval.
Én korábban keltem fel gyorsan felhívtam Seohyunt, hogy hol találkozzunk ma Onewval este. A nagy beszélgetés után elvégeztem a kötelező reggeli tevékenységeket és megcsináltam Mimi kedvenc reggelijét plusz vettem neki sütit, amit tálcán vittem neki be. Csillogó szemekkel nézte az ételeket. Megköszönte és neki is látott, a megreggelizés után ő is felöltözőt, majd útnak indultunk. Első úti célunk a reptér volt, hiszen azt pillantottuk meg először amint megérkeztünk Dél Koreába. Másodjára az SM épületeihez mentünk, sorra megnéztük az összes helyet, ami ehhez a céghez vagy a SHINeehoz köthető. Délután 2 fele megéheztünk és a kedvenc Corndog árusunktól vettünk legalább 12 darabot. Azokat majszolgatva haladtunk tovább, minél közelebb kerültünk az esti órákhoz és annál izgatottabb lettem. Youngmi ezt észrevette rajta, de csak mosolygott nagyokat, mindig aranyosnak találta, ha valami miatt bezsongtam, sőt élvezte annak hatásait.
Seohyunnal este nyolcra beszéltem meg a találkát azaz Onew és Youngmi találkáját. Gyorsan telt az idő 5 óra fele elmentem vele a kedvenc bevásárló központunkba és észrevétlenül bevásároltam neki a randijára, a közel 10 éves barátságunk alatt megismertem az ízlését es azokat a ruha stílusokat, amik jól állnak . Fél óra alatt megvettem mindent és hazaindultunk, kb este 6ra értünkbe a házba, rögtön elküldtem zuhanyozni, addig a szobájába mindent előkészítettem. Frisse zuhanyozva értetlen fejjel lépett be kérdezősködve foglalt helyet a smink asztalánál. Nevetve kértem, hogy bízzon bennem, ő viszonozta a mosolyom és rám bízta magát. Este 7re kész is lettünk. Youngmin egy fekete Dorkó volt és egy rövid kék koktél ruha hozzá való kiegészítőkkel a haját kivasalva kiengedve hagytam.
Onew is hasonlóan reagált mikor Seohyun jelent meg a lakásán és elkezdtem kicsípni, szegény ügyetlenkedett zavarába a lány előtt. Jinki megbízott a lányba tudta, hogy jót akar neki. Jinkiék 7 óra után kicsivel indultak el mi pontba negyed nyolckor, de így is egyszerre értünk oda mind a négyen. A 2 randi alanyunk amikor meglátták egymást elpirultak. Mosolyogva néztem össze a cinkos társammal.
Youngmi füléhez hajolva súgtam neki oda, hogy ez az én ajándékom a számára a sok éves kitartásáért és ideköltözésünkért. Finoman közelebb löktük őket egymáshoz, majd otthagytuk őket a kivilágított Han folyó előtt. Seohyunal kuncogva meséltük elegymásnak a reakciójukat a készülődésre, majd visszatértünk és már ölelkezve szerelmesen egymásra nézve andalogtak egy padon ülve.
Ez a kis rövidke történet ma pattant ki a fejemből egy barátnőm számára , de remélem nektek is fog tetszeni.
Puszy Orsi
YOU ARE READING
Kpop KE storyk ( Szünetel)
Short StoryItt pár kpop idolall írt rövid történeteket olvshatok. Mielőtt megszerettem volna a rockot vagyis inkább a nehezebb fajtáit,addig hatalmas Kpoper voltam.