Félvér álom 2/2

13 3 2
                                    


Poszeidón és a fiai félrevonultak, magukra hagyva a többieket. Egy nagy fénycsóva jelent meg az égen, istenünk és gyermekei nem jelentek meg. A csóvából Aphrodité lépett ki. Üdvözölte bajtársait.

Annabeth és a lányok csendben várták vissza őket, közben azon gondolkodtak, hogy mi lehet Gaia terve, az elrabolt lánnyal. Aphrodité elmesélte Percyéknek, hogy van egy fia és Marsnak is van 1 fia, aki ki tud, téged szabadítani a földanya karmaimból. Aphrodité írisz üzenet segítségével beszélt mindkét fiúval, akik útnak indultak isteni szüleiiktől kapott képességeik és fegyvereik segítségével együtt.

Első kiválasztottuk a SHINee maknaeja Lee Taemin volt, aki épp próbáját és turnéját halaszttatta el, eme nemes feladat elvégzése érdekében, második hősünk pedig CNU azaz Shin Dongwoo a B1A4 multiplayer tagja. A 2 idol nem tudta, hogy közös a sorsuk.

Frank megértő bíztató mosollyal figyelte, ahogy a kocsitok elhagyja a helyszínt, 5 perc múlva visszatért a barátaihoz, de mindenki levolt hangolva. Hazel volt az első, aki észrevette Franket, gyorsan váltottak egy szerelmeset csókot. Frank után megjelent Tyson és Percy, illetve Poszeidón. Tyson közölte, mindenkivel az eseményeket. Annabeth és Hazel fog csikorgatva hallgatták Tyson szavait, mindketten tudták, milyen, amikor a szerelem istennője alakítja az életük szálait.

Dongwoo amint kilépett a Woolim épületéből, akkor fogta fel, hogy ő ki is valójában. Teljesen megvilágosodva indult meg Incheon felé. Miközben a kis céges buszban utazott, értelmezte a korábbi hangokat, amit hallott. Szép lassan összerakta, hogy apja bolt, aki felkészítette őt a későbbi küldetéseire, feladataira. CNU ezt senkinek se vallotta be éveken át félt, hogy megbélyegzik a társai, most úgy érzi jól tette.

Taemin Japánból indul az ősi föld felé neki megsúgta az anyja, hogy hol lehet későbbi szerelme. Ő mindvégig érezte, hogy valaki segíti a szerelmi életét. Taemin vetélytársával ellentétbe 12 éves kora óta tud félisten származásáról még CNU csak nem rég tudta meg.

Gia főhadiszállásán téged Gorgók, óriások és különböző szörnyek őriztek. Mindig megfigyelted ahogy a földanya figyeli a megmentőid tetteit. Amikor Taemint láttad liftezi kezdett a gyomrod, hihetetlenek találtad, hogy ő is megakad téged menteni. Hirtelen egy női hangot hallottál a fejedben, kis idő múlva felismerted a tulajdonosát. Aphrodité nevető hangon beszélt hozzád, meg mondtam már neked kis korodba, hogy életed szerelme fog téged megmenteni a világ leggonoszabb lénye rabságából, valami derengeni kezdett erről légről, de akkor csak fura álomnak vélted.

Annabeth és Jászon üzentek a Félvér és a Jupiter tábor számára Gaia újbóli feltámadásáról. Kheirón és Reyna saját táborlakóikkal az üzenetek után elkezdtek edzni és próbáltak segítségül szolgálni hőseinknek

Poszeidón visszatért az Olimposzra, ahol közölte a rosszhírt, majd a tengerbe. A lent levő küklopszokkal fegyvereket gyártatott Gaia ellen. Nagyon féltett téged, hiszen alig ismert meg, de máris elvesztett. Saját víztükrén figyelte a 2 idol útját Görögország felé.

Taemin és CNU egyszerre értek oda a reptére, mindketten megvették a jegyüket Görögországba. Taemin magába imádkozott Zeuszhoz, hogy védje őt az út alatt, Dongwoo es Minnie egymás mellé kaptak jegyet. A hosszú út során beszélgetni kezdtek és rájöttek arra, hogy ugyanaz a küldetésük. Minnie rendelt egy pohár vizet a vízben megjelent Poszeidón arcképe, remélte, hogy csak ő látta ezt. A tengeristen benne jobban bízott, Dongwooba, Taemin megtiszteltetésnek vette ezt, hogy az egyik főisten bízik benne, ráakart szolgálni erre. Rövid ideig beszélgettek egymással, Taemin miden fontos információt megkapott az apádtól. Bizakodó mosollyal várta még leszáll a gép Athénba. Dongwoo az út alatt inkább haditervet próbált kitalálni, mint a háború istenének fia hamar ment neki. A legi utas késérők kb 15 – 16 óra út után közölték, hogy nemsokára leszállnak. A 2 fiú egyszerre indult meg az Ősi Athén felé, számos., akadályt állított eléjük Gaia, de logikájuk és szerencséjük miatt mindet legyőzték. Egy templomhoz értek, a templom falain ógörög feliratok díszelegtek. Taemin párat megtudott fejteni, persze azokat, amik olvashatóan megmaradtak az utókor számára.

Mindketten tudták, hogy tele van csapdákkal a templom minden része. A legtöbb csapdát kikerülték, illetve serülés nélkül megúszták. A templom legbelső és legmélyebb pontján voltál kikötözve. Gyenge voltál és fáradt.

Dongwoo vett észre elsőnek, mert Taemin először az ellenségeket vette célba. Gaia minden erejét és szolgáját iderendelte. Nagy harc vette kezdetét, aminek a közepébe megjelentek Percy és Reyna csapata és még Kheironnék is. Taeminnek jelzett Percy, Taemin egy fejbiccentéssel jelezte, hogy megértette. Odament hozzád és kikötözött, majd felvitt téged a fényre. Dongwoo elvolt foglalva a 3 óriással, akik rátámadtak, így nem vette észre Taemin távozását érkezését. Miután Taemin visszament egy hatalmas fénycsóva magával ragadott és az Olimposzon találtad magad az összes Istennel együtt. Poszeidón és Aphrodité szaladt feléd megöleltek és a segítségükkel küldtél haza a családodnak Írisz üzenetet.

A többiek együttes erővel végül győzedelmeskedtek Gia fölött újra. Őket is az Olimposzra teleportálták az istenek, mint téged. Percy az egész családod nevébe megköszönte a megmentésed és Aphrodité segítségével összejöttél álmaid szerelmével.

Íme ez lett az én kis álmom. Remélem tetszett valakinek. Puszi Orsi

Kpop KE storyk ( Szünetel)Where stories live. Discover now