Félvér álom 2/1

15 1 4
                                    


Ez egy álmomból és képzelgésemből megírt 2 részes one-shot lesz. Melynek fő szereplője Taemin lesz.

A legjobb barátnődnél vagytok és megbeszélitek, az ő barátnőjével, hogy elmentek hozzátok. Mentek is a busz-pályaudvarra. Út közben beszélgetettek közös programokat. A pályaudvaron megvettétek a jegyeket és felszálltatok a buszra. Másfél óra múlva leszálltatok a városodba. A buszról leszállva eldöntöttetek, hogy egy helyi járattal mentek haza hozzátok.

A buszon beültettek egy négyes részhez. Letudtátok a kötelező ínformalitásokat  az ellenőrrel és jött volna a ti megállótok, de amikor épp jeleztél volna a busz sofőr más merre fordult. Nem mutattad, de, kicsit megijedtél. Magaddal megbeszélted, hogy tartod magad, és nem hozod a barátnőidre a szívbajt.

10 perc után megállt a busz egy autós szalon mögött. Az ellenőr és a sofőr mindenkit leszállított. A lökdösődések és tolakodások közepette elváltattok a barátnőiddel. Egy régi épület emeletére letettek terelve. Amikor felértettek kísérőitek kezdtek nem emberi hangon megszólalni és átváltozni szörnyekké.

A szörnyek átváltozása közepette, kerested szemmel a lányokat, akik előkerültek és megölelted őket. A szörnyek megszólaltak rekedted mély ijesztő hangon – Azért vagytok itt mind, mert ti félistenek részesei vagytok az új próféciának, ami megakadályozhatja a nagy földanya újjászületését.

Mindenki nevetni kezdett a terembe még te is, pedig te ismerted a Percy Jackson szériát. A nevetések hangja mellett hirtelen a sötétből megszólalt egy hang. – Csend legyen Poszeidón lánya ez igaz én Gaia újra fogok születni.

A hangtól páran megijedtek a barátnőd kikapta a táskádból a telefont és tárcsázta, az apádat. Szerencsétekre hamar odatalált.

Te csak annyit tudtál kérdezni, hogy kire mondta, Gaia, hogy ő lenne Poszeidón lánya. A kérdésed feltétele után, az ellenőrből lett Gorgó rád mutatott. Teljesen lefagytál és sokkot kaptál, ebből egy hatalmas robbanás szakított ki , ugyanis megjelent maga Poszeidón, Tyson , Percy, Annabeth, Piper, Leo , Jászon, Hazel és Frank. Poszeidón tényleg elismert lányaként téged.

A barátnőid nem értettek semmit és az időközben megjelent apád se. Nem volt időd elmagyarázni a helyzetet, mert Gaia és a csatlósai támadásba kezdtek, gyorsan Poszeidón és Percy segítségével kis időre megtudtátok őket fékezni.

Frank és Hazel biztonságos helyre vitték a többieket, azaz azokat az ott tartozókat, akikről megállapítottak, hogy halandok. A nagy harcban megjelent Aphrodité, a szerelem istennője. Aphrodité félrehúzott és beavatott téged, hogy milyen szerelmi életet szánt neked, mivel eszedbe jutott Annabeth és Hazel esete, kicsit féltél ettől. Piper meglátott benneteket, amikor odaért az istennő eltűnt, mint a kámfor. Akik ottmaradtak harcolni azokkal indultál kifelé, de hirtelen nem tudtál mozogni és szívott magába a régi padló. Nem tudtál se jelezni, se kiabálni, küzdöttél ahogy csak tudtál gondolatba, de végül Gaiának csak sikerült téged elrabolnia. Annabeth vette észre a hiányodat, miután mindenki kiért az épületből. Annabeth gyorsan egyedül visszasurran, minden négyzetmétert átkutatott, de téged nem talált. Athéné lányaként tudta, hogy ki tehette ezt. Kiért és szólt Percynek, Percy keze ökölbe szorult, hogy nem tudta megmenti a kishúgát. Tyson felajánlotta, hogy megy és szól a szüleidének. Poszeidón nem hibáztatott senkit tudta, hogy ezt lehetetlenség volt észre venni vagy kivédeni.

Az apukád és a barátnőid nem akarták elhinni a hírt, sőt elindulni se mertek. Frank odament hozzájuk és lenyugtatta őket aztán útnak is indultak. Frank visszatérte után történt valami amitől Percy és Poszeidón nagyon ideges lett.

Ha érdekel várj ennek a második részéig . Ha tetszik hagyj valami jelet puszi Orsi.

Kpop KE storyk ( Szünetel)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang