Crush On You ( Taemin 18+)

259 13 0
                                    


Minden 2010 őszén történt, akkor kezdtem el a Gimit és akkor ismertem meg igazán Dél Koreát és vele együtt a kpopot. Rengeteg kiváló bandát megismertem, de egy nőt csak igazán a szívemhez. Ez a banda nem más, mint a ragyogó SHINee. A bandán belül is aki egyből megfogott nem volt más mint Taemin. Minden suliban és tanulással töltött órám azzal telt el, hogy rá gondoltam illetve rólam álmodoztam. Ezek a kis bambulások szerencsére nem látszódtak meg a jegyeimen egyáltalán. Volt olyan, amikor szerelmesen elmosolyodtam órán,de egyből észhez tértem. Ahogy teltek az évek az érzéseim iránta folyamatosan erősödtek. Most 2016-ba kaptam levelet, hogy felkértek az SM Entertainmentnél, hogy könyveljem az egyik bandájuk gazdasági eseményeit, amit örömmel el is vállaltam. Az nap, amikor a levél érkezett rögtön válaszoltam is. Másnap egy hosszabb levélen mindenről tájékoztattak. Olvastam a sok információt megakadt a szemem egy mondaton. A mondat azt tartalmazta, hogy én a SHINeenak fogok segíteni és dolgozni, kicsit lefagytam és megijedtem. A családom és a barátaim erről nem tudtak , mert nem szívesen engedtek volna el milyen messzire. Szép lassan közeledett az utam napja emiatt mindenkitől elzártam magam. A nyár utolsó honapjában utaztam ki Koreába. A 12 órás út kicsit kifárasztott, de amint megláttam Seoul csodás látványát felébredtem. A reptéren 3 öltönyös férfi várt. Bemutatkoztunk egymásnak aztán egyből a cég igazgatójához vezettek. Kicsit izgultam hisz nem mással, mint a nagy Lee Soo Manel fogok találkozni. A reptértől úgy kb. 1 óra volt az út a cégig. Amikor kiszálltam a kocsiból eltátottam magam mivel egy nagyon hatalmas épület volt előttem. A három férfi kicsit hagyott magamhoz térni, amint ez sikerült felmentünk a legfelső szintre. Egyből be is hívott, kedvesebbnek tűnt, mint amilyenre számítottam, vagy amilyennek gondoltam. Miközben beszélt hozzám Soo Man a 3 férfi eltűnt. Az időérzékem valahogy kikapcsolt talán 2 órája lehettem bent drága igazgató úrnál, amikor megjelentek ők öten. Mind az öten remekül festettek, de Taemin látványtól valamiért a lábaim felmondták a szolgáltatott és össze akartam esni. Onew ezt észre is vette egy jót mosolygott rajta. Miután kimosolyogta magát rajtam, segített leülni. A megbeszélésünk további része a fiúkkal zökkenő mentesen ment. Soo Man és fiúk kérésére a dormjuk közelébe foglaltam szállást. Mire kijötten az épületből este nyolcat mutatott az órám. Jonghyun felajánlotta, hogy elvisznek a szállodámba, elfogadtam legalább jobban megismerem őket. Az a kis idő, amit a kocsijukba töltöttem csodás volt, mert megtapasztalhattam a csodás humorukat. Mindenki elfogadott és megkedvelt kivétel Taemint, amikor hozzá akartam szólni úgy tett mintha aludni. Ezt a viselkedést az együtt dolgozásunk harmadik hetéig művelte. A negyedik hét első napját megkaptak valamiért szabadnapnak. A hétfői napom azzal telt, hogy kirándultam és magammal foglalkoztam. Kedden pedig úgy dél körül valaki kopogtatott azt hittem, hogy az egyik itt dolgozó pincér az. Amikor kinyitottam az ajtót Taemin állt előttem egy csokor virággal a kezében. Beengedtem és kérdőre vontam egyből. Ő nem mondott semmit, hanem az ajkaimra tapadt. Eleinte lágy volt, de később megvadult. Nem tudom mennyi ideig faltuk egymást az úgy nevezett kis előterembe, de egyszer csak annyit veszek észre, hogy Taemin felkap a karjaiba és egyenesen az ágyam felé cipel. Csupán csak levegőt venni vált el az ajkaimtól, de amikor elvált egy olyan félmosolyt láttam amitől teljesen elolvadtam .Amint mindketten elég levegőhöz jutottunk Taemin a lényegre tért azaz elkezdte mindkettőnkről leszedni a ruhát. Hárompercnyi lefagyás után realizálódott bennem, hogy mire készül próbáltam leállítani, de pont akkor csókolt egy olyan helyre, amitől már nem tudtam neki ellen állni. Nagyon finoman és óvatosan bánt velem. Másnap reggelig ott maradt velem,és együtt mentünk dolgozni , mint egy pár.

Kpop KE storyk ( Szünetel)Where stories live. Discover now