BlingerDongsaeng Kedves Dongsaengah ezt főként neked írtam köszönés képpen a Taemin oneshot miatt. Ezt neked én szívől írtam. Remélem tetszeni fog és izgalmasnak találod. Persze remélem a többi idetévedő olvasónak is tetszeni fog. Na lássuk magát a történetet.
Kim Jonghyun egy 26 éves sikeres üzletember volt, ezelőtt egy hónapig. Szeptemberbe egy amerikai üzletember megkereste őt. Az amerikai férfi társulni akarta, mert ő látta Jonghyunba a potenciát és egy célratörő tehetséget. Jonghyun persze rögtön utána nézett az ismeretlen igazgatónak, de nem talált róla semmi olyat, ami útját alhatta volna a társulásnak. Az amerikai férfi büszkén távozott Jonghyun irodájából a szerződés aláírása után, az elején még semmi olyan tevékenységet nem folytatott közös cégbe, mint amit a saját cégével igen. Az amerikai férfi név szerint Andrew Jacoby fiatal tinédzserkorú lányokat importált szegényebb fejletlenebb országokba. JJong ezt az egyik üzleti útján vette észre, eldöntötte, hogy megvéd és megmenti a lányokat. Az utolsó csoportnál megakadt a szeme egy barnahajú szokatlan szépségen. Előreszólt a vezetőnek, hogy késő este ide visszatérnek, mert itt nem messze dolga van. Estig minden jól ment mindkét férfi számára, de Jacoby megsejtette Jong tervét így feljelentette a rendőrségen. Jong késő este naplemente után ment oda ahol lányokat tartották. Az elején nem bíztak meg benne, de ő bebizonyította, hogy ő csak jót akar így szépen mentek ki hozzá. Amikor pont a kiszemeltje szállt ki hozzá, akkor jelent meg egy csapat rendőr. A lányok együttes erővel álltak ki megmentőjük ellen és bevallották, hogy igazi fogva tartójuk ki volt. Jonghyunt elengedték és segítettek neki biztonságba helyezni a hölgyeket. A különleges szépségű kiszemeltje odament hozzá és bemutatkozott. Kim Haneulnek hívták és 19 éves egyetemista volt. Jong zavarba jött a lánytól, de illedelmesen bemutatkozott és felajánlotta mindenki számára, hogy majd segít nekik elhelyezkedni egy munkahelynél. A lányok megköszönték a rendőrök illetve megmentőjük segítségét. A rendőrök haza kísértek Jongot , majd elmentek Jacobyhoz és letartoztatták őt és az összes ott lévő alkalmazottját. Andrew a rendőrök érkezése előtt hazaszólt Detroitba, hogy itt lebuktak és a buktatójukat sürgősen ki kell végezni. Jacoby cégének aligazgatója Anthony Hyde egyből felfogatta az ország legjobb bérgyilkosát Patrick Adams-t. A felfogadás után rögtön találkoztak és megegyeztek mindenbe. A bérgyilkos a megbeszélés után egyből az első géppel repült is Koreába. Az áldozatának közelében foglalt magának szobát az elején csak megfigyelte a férfit, majd elkezdte őt követni és felmérni, hogy kivel áll szembe. Patrick az ott tartózkodása második idejében már be betört az áldozat lakásába és ijesztő üzeneteket hagyott ott a lakás különböző helységeiben. Jonghyun ezektől nem ijedt meg, de az egyik este Haneulel ment vacsorázni és hirtelen nekünk ment egy BMW. Óriási szerencsére egyiküknek se lett komoly sérülése, csak a kocsi szenvedett némi sérülést. Jonghyun gyorsan hazavitte Hanuelt és ő ment rendőrségre. Rendőrségen mindent elmondott, és ők megígérték, hogy nyomoznak. A nyomozást 2 hétig tartott, addig nem történt semmi. Patrick a rendőrök szaglásának eltűnése után újra belekezdett feladatának elvégzéséhez. Patrick az egyik nap ott maradt Jonghyun cégében az ebédszünet alatt és becsempészett egy bombát. A szünet végeztével fel tünés mentesen kiosont, megvárta egy eldugott helyen még mindenki bemegy az épületbe, majd megnyomta a bombát.
Nos ezt egy részes történetnek képzeltem eredetileg de lehet h inkább twoshot vagy threeshot lesz. Remélem tetszeni fog mindenkinek.
Pussy Orsy
Persze , hogy azért még kedveskedjek neked drága biasodról itt lesz párkép.
Ti is bátran kérhettek ide vagy máshova részt. Ha tetszik akkor kérlek írjatok és szavazatok.
ESTÁS LEYENDO
Kpop KE storyk ( Szünetel)
Historia CortaItt pár kpop idolall írt rövid történeteket olvshatok. Mielőtt megszerettem volna a rockot vagyis inkább a nehezebb fajtáit,addig hatalmas Kpoper voltam.