Postacie

399 19 3
                                    

Hej, postanowiłam zrobić mały special na 1,5k odsłon i 128 gwiazdek. Dlatego też zrobiłam opis główniejszych postaci, omijałam nauczycieli i takie postacie jak na przykład Lestrange, czy wampir itp. UWAGA SPOILER! Nie jest on jakiś mega wielki, ale można się domyślić pewnej rzeczy, no i jest nowa postać, która niedługo się pojawi. Więc jeśli ktoś nie chce mieć spoilera, to niech przeczyta to sobie po wpisie, gdzie napiszę że pojawia się nowa postać. Cóż więc zaczynajmy.

Do opisów dodane będą też obrazki, jak mniej więcej wyobrażam sobie te postacie.

____________________________________________________


Alice Riddle, ma 14 lat jest w domu węża (piszę to kiedy jest na czwartym roku po 24 rozdziale). Jej rodzice byli czysto krwistymi czarodziejami, przyjaciółmi z lat szkolnych. Podczas świętowania, dostania prac, oboje upili się i nieświadomie dali życie Alice. Juliana, zaszła w ciążę, jednak William, oznajmił przyjaciółce, iż nie chcę tego dziecka oraz że ma teraz żonę i zakazał Julianie pisywać do siebie. Juliana urodziła córkę w sierocińcu i zostawiła jedynie różdżkę oraz biżuterię. Alice ma czarne włosy oraz błękitne oczy. P:rzesz co prawdopodobieństwo, aby rzeczywiście była prawnuczką Voldemorta, było jeszcze większe. Dziewczyna zawsze była odpychana przez rówieśników. Wszyscy ją wyśmiewali, szydzili i bali. Alice jest odważna, inteligenta, lubi poznawać nowe rzeczy, czytać książki i rozmawiać z Tomem. Jej ulubiony przedmiot w szkole to eliksiry, zaklęcia i uroki oraz obrona przed czarną magią, nienawidzi zaś wróżbiarstwa i trochę astronomii.

Mary Malfoy, jest w tym samym wieku co główna bohaterka i należy do tego samego

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mary Malfoy, jest w tym samym wieku co główna bohaterka i należy do tego samego . Pochodzi z czysto krwistego rodu czarodziejów. Jej rodzice to Scorpius Hyperion Malfoy – syn Draco Malfoy'a, który uczy obrony przed czarną magią w Hogwarcie oraz Elizabeth, której nazwiska nie znamy. Mary ma także starszego o dwa lata brata – Corvusa. Dziewczyna jest inteligenta, choć oporna do nauki. Uwielbia rozmawiać z przyjaciółkami na różne tematy, od ciuchów, przez chłopaków, aż do sławnych czarodziejów. Mary ma platynowe włosy jak ojciec i srebrne oczy. Przez zmianę czasów nie jest negatywnie nastawiona do mugolaków i mugoli. Nie pała do nich sympatią, ale toleruje.

 Nie pała do nich sympatią, ale toleruje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
False Accusations/Niewinna [Zakończone]Where stories live. Discover now