אהבתי את השיגרה שנוצרה לנו בעיר המרוחקת. אהבתי את העבודה במוסך ואהבתי את האינטימיות שהייתה לליאה ולי בדירה הקטנה ששכרנו. הרווחנו מספיק כדי לשלוח כסף הביתה ולחיות בלי דאגות.
ואז ביום בהיר אחד חיי התהפכו שוב וגם הפעם היה זה בגלל ליאה.
"ליאה אם לא תצאי מהשירותים אנחנו באמת נאחר לעבודה" ניסיתי לשכנע אותה לצאת מבעד לדלת הנעולה. ליאה התנהגה מוזר כל הבוקר. היא הייתה מרוחקת והסתגרה חצי מהזמן בשירותים ולא הצלחתי להוציא אותה משם. היא לא ענתה לי כשקראתי לה וכשהתחננתי לסימן חיים היא הרעישה בצורות שונות שלא כללו דיבור. ואז כשכמעט התייאשתי המנעול נפתח. ליאה יצאה מהשירותים כשפניה רטובות מדמעות ולא העיזה להביט בפניי. ניסיתי לחבק אותה אבל היא שוב הדפה אותי ואז היא אמרה "אני בהיריון". בום. כל העולם התהפך בשנייה. כשמצאתי את קולי כל מה שהצלחתי להפיק היה "מה?". היא ניגבה את עיניה, ראשה היה מושפל ורק עכשיו שמתי לב לערכת הבדיקה שהיא החזיקה בידה. לקחתי את המקל מידה ושני הפסים שנראו בו לא נתנו לי שום אפשרות לברוח מהבשורה.
עמדנו שם בפתח חדר האמבטיה המומים עד שצלצול הטלפון הנייד שלי שיחרר אותנו מהקיפאון. השיחה הייתה מאדם שרצה לברר איפה אנחנו. אמרתי לו שדבר מה לא צפוי נחת עלינו פתאם והבטחתי הסבר טוב אם יתן לנו יום חופש והוא הסכים. אחרי כן לקחתי את ליאה לרופאה שאימתה את דבר ההיריון והדריכה את אותנו איך לנהוג. בדרך חזרה לקחנו מונית. בכל זאת, לא כל יום אתה מתבשר שתהיה אבא. השתיקה הייתה כבדה עד שלפתע הכל התבהר לי. ביקשתי מהנהג שיעצור לי בצד הדרך. ליאה נראתה לחוצה כל כך והבטחותיי לחזור יותר מאוחר לדירה לא הרגיעו אותה בכלל. "אני צריכה אותך עכשיו, לוק" היא לחשה. "אני יודע מותק" אבל הייתי חייב לעשות כמה דברים ללא שום דיחוי. נשקתי לראשה וטרקתי את דלת המונית אחריי מורה לנהג להוריד את ליאה בבית. הבטתי במונית המתרחקת ורק שהיא נעלמה מעיניי פניתי לדרכי.
♡♡♡
אחרי מספר שעות חזרתי לדירה ומצאתי את ליאה יושבת על הספה ובוכה. התיישבתי לצידה והצמדתי אותה אליי, מניח את ראשה על חזי ולוחש לה שהכל בסדר, אני כאן. כשהיא נרגעה אמרתי "מה דעתך לקחת מקלחת זריזה להתרענן ואני אכין לנו משהו לאכול?" ליאה חייכה חיוך קטן והלכה לאמבטיה. לפני שהיא סגרה את הדלת אחריה היא אמרה "ספגטי" ואז נעלה את הדלת אחריה.
קמתי מהספה במהירות מכין ספגטי כמו שליאה אוהבת. ערכתי את השולחן והעמדתי נר ריחני באמצעו. בדיוק כשעמדתי להדליק אותו ליאה נכנסה למטבח ונראתה קצת מופתעת מכל הסידור. הדלקתי את הנר וכיחכחתי בגרוני. "ליאה, יש דבר אחד שהייתי שמח לעשות בנסיבות אחרות אבל אני מניח שמישהו מלמעלה מנסה לזרז את העניינים." לקחתי נשימה עמוקה והמשכתי "את יודעת, אף פעם לא אמרתי לך את זה אבל כבר בפעם הראשונה שראיתי אותך הולכת מכות מול חצי עיר, כבר אז ניטעו בי ניצנים של אהבה אלייך. הם גדלו כשנפלת על הערימה של המודעות ומשם הכל היסטוריה. ליאה, אחרי כל החוויות שצברנו יחד והזמן שבילינו נותרה לי שאלה אחת לשאול אותך." הוצאתי טבעת מכיס מכנסיי עצמתי את עיניי לרגע וכשפקחתי אותן הבטתי הישר בעיניה.
"התנשאי לי?"
YOU ARE READING
memories of love
Romanceלא כולם זוכים לאהבה אמיתית. אבל ללוק היא הגיעה ובגדול. האישה המושלמת שאהבה אותו יותר מכל. ואז בא הגורל ולקח לו אותה.