TURNE

502 91 15
                                    

Panic At The Disco yine bir turnededir. Ve bu yüzden sevgilin Bremdon'la bir süre uzak kalmak zorunda kalmışsınızdır.

Sende işin nedeniyle onunla gidemiyorsundur. Birde hasta olmul evde körkütük yatıyorsundur.
Brendon'la da neredeyse hiç konuşamıyor her ikimiz içinde çok zor bir durum hal alıyordur.

Sende Brendon'ın zor bir işin üstesinden gelmeye çalıştığını bildiğinden hasta olduğunu söylemessin.

Ama ikinizinde en yakın arkadaşı olup panic at the disco'nun bir üyesi olan Dalllon senin hasta olduğunu öğrenir ve hemen Brendon'da yetiştirir.

Aramızdaki mesafe çok uzaktır. Sen amerikadasındır o ise tokyodadır.

Koltukta uzanır iken telefonuna bir mesaj gelir. Sepha üzerinden alırsın ve kim attığına bakarsın.
Ancak numara gizlidir!

Atılan öğeyi açtığında Brendon'ın olduğu bur video görürsün ve hemen açarsın.

Brendon videoda aynen şunları der:
Benim dünyalar güzeli sevgilim hasta ve ben onun yanında değilim. Ve bu beni kötü hissettiriyor. "S" hayatım seni çok seviyorum. Ve çok özledim seni. Şu lanet olası turne çabuk bitmeli! Çünkü senden fazlasıyla uzak kaldım. Daha fazlasına dayanamam ve üstelik hastasında. Sağolsun dallon'dan öğrendim. Yoksa bana söylemeyecektin! Çok üzgünüm yanında olamadığım için. Seni çok seviyorum aşkım. Affet beni. " der ve tıpkı medyadaki gibi el sallar ve video kapanır.

Videoyu izlerken ağlamışssındır.Ve daha çok Brendon'da aşık olmuşsundur.

Romantik Brendon'a bakın hele.... Ne kadarda tatlı yahu....



Brendon Urie İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin