Brendon la iki yıllık ilişkiniz olmuştur. Bir türk olarak Amerika da yaşamaya başlayınca Brendon la tanışıp aşık olmuşsundur. Lakin iki yıl sonunda Brendon ın geçmişi , garip davranışlar ve babanın ısrarları üzerine ondan ayrılırsın. Ve bir süre birbirinizi görmemeniz için , işinden izin alıp türkiyeye gidersin.
Memleketin de uzun bir yıl kalırsın ve bu süre zarfında Brendon'ın seni unutacağını düşünürsün, lâkin bu senin planladığın gibi olmaz.
İşinden atılmamak ve artık brendon problemi kalmadığını düşünerek , Amerika'ya dönersin.
Aradan bir hafta geçer ve mesain son hızla devam ediyordur. Ve bu ara içinde Brendon dan ses yoktur.
Tam unuttu düşüncen kafamda iyice kesinlik kazandığında bir cuma akşamı gece geç saatte evine dönersin.Saatin gece bir buçuğa gelemesine yakınken telefonuna bir mesaj gelir.
Mesajın içeriği videodur. Ve atan kişi gizli numaradır. Buna şaşırır ve tereddüt ederek açarsın.
Video yüklenirken kimden olduğunu düşünürsün. Belkide iş arkadaşların seninle oyun oynuyordur.
Yalnış tahminle birlikte video yüklenir ve açarsın .Video tabii kide eski şizofreni sevgilin Brendon'dandır.
Video da onu görünce şaşırırsın. Ama söyledikleri seni şaşkınlıktan ziyade korkuya çevirir duygularını;
"Benim güzel sevgilim beni hiç mi özlemedi!!! Türkiye ye gidişine darıldım sevgilim. Beni de götürmeliydin sonuçta ailenle tanışmalıydım. Ama sen bunu yapmadın. Üstelik ayrıldında benden. Bunları küçük cezası olacak sevgilim. Artık bazı kurallarımız var. Sen her hata yapısında bir ceza hakediceksin. Anlaştıkmı -(güler)-. Arkanı kolla hayatım!!! "
Video kapanır. Sen bunu kanın dönmüş halde izlersin.!!
Brendon sana mutluluktan çok bela olmuştur.Telefona bakakalmış halde dururken kapı zili çalar.....
Devam Edecek...
İlk önce merhaba arkadaşlar. Uzun bir zaman oldu bölüm yayınlamayalı. Ve sizi özlemişim.
Sizi ben tutmayayım.
Umarım bölümü beğenirsiniz.
Yorum ve vote bam bamlamayı unutmayınız ...
😍
Love you....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brendon Urie İle Hayal Et
FanficBrendon Urie; Panic At The Disco grubunun vokalisti! Eğer Hayalet kitaplarını seviyorsanız bu kitabı kurcalamanızı öneririm :) Brendon'a bayılacağınızı düşünüyorummm :)