THE NIGHT WE MET

234 71 49
                                    

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤(size kalp bombaları atıyorum 😘😘)

Millet merhaba!!
Bu bölüm ama ilginç bir şey geldi aklıma!!! Hadi Brendon ı bir deyişle Panic At The Disco! yu nasıl tanıdığımızı bu bölümle anlatabiliriz diye düşündüm!! Evet ! Belki saçma gelebilir ama sizin onu nasıl keifettiğinizi bilmek istiyorum ve ilk önce.... Nasıl keşfettiğimi kısaca anlatmak isterim.

Fall Out Boy felan dinliyorum. Lakin yeni keşfettiğim sıralar. Bundan 4 sene önce. Neysee: FOB u dinleyeli bir sene olmuş. Böyle yaz tatili sıraları. Parka gitmiştim arkadaşla. Neyse öyle müzik dinlerken. Spotify i indirdim. FOB un böyle müzikleri karıştırıyorum. Bir anda karşıma panic at the disco 'nun Girl That You Love çıkıverdi. Şarkıyı dinlemeye başladım ve böyle bi garip hissettirdi. Müzik etkiledi böyle. Benim bi hoşuma gidince hemen diğerlerine baktım. Bi o bi o derken tüm müzikleri bi bana hoşgelmeye başladı. Eve gidince bunları uzuznca araştırdım Brendon ı felan görünce ilk bana çok gsrio geldi "anlı felan " jdjdjdjdjd ama sonra ona bunun çok yakıştığını çok tatlı olduğunu düşünmeye başladım.. Vinelarını izleyeyim derken bir ainners oldum çıktım. Şuan onu ilk günki givü seviyorum (Aşığım!!!!) Neyse benim De nacizane hikayem bu idi.

Sizlerinde hikayelerini yorum da bekliyor olacağım . Merak ediyorum yahu.

Bu arada bölüm bu bölümden sonra gelecek. Bu akşam gelme ihtimali aşırı yüksek.

Sağlıcakla ve Brendonla kalın hepnize bayılıyor ve çoook seviyorum. 😘😘😘😘😘😘😘
İyi akşamlarrrrr

Brendon Urie İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin