Üç günden beri rehin alınmış halde depo gibi bir yerde eski kaçık sevgilin le yaşamaktasındır. Bu zamana kadar da ona karşı koymamış belki beni serbest bırakır umudu ile onun huyuna gitmişsindir. Lakin brendonın için sezon onun feğilsen hiç birşeyi umursamıyordur.
Yine depoda bağlı ve sessiz otururken Brendon ı izlemektesindir. Brendon o sırada küçük, demir parmaklı pencereden ıssız patika orman yolunu izlemektedir. Gözlerin silaha kayar. Silah masanın üstünde hazır halde duruyordur. Sen düşğnürsün ; acaba ani bir hareketimde beni vurur mu diye ? Ama seni bu kadar sevmesine ona belki bunu yaptırtmaz diye de fikir veriri. Lakin sen yinede emin değilsindir.
O sırada Brendon sana doğru dçnmül hemen yakınında ki koltuğa oturup seni izler. Ardından derin bir nefes alarak:
"Eğer beni terk etmeseydin , şuan burada değil . düğünümüzden sonraki balayımızda tatilde baş başa olabilirdik!" der. Ve devamını getirir "Lakin sen bunu seçmeyip kendini kaçırtacak kadar aptal olmuşsun güzel sevgilim" diye ekler.Sen herhangi bir tepki vermez sadece gözlerine bakarsın. Brendon sana bakar ve ardından gözlerini başka yöne çevirir...
-Dört Saat Sonra-
Gece yarısı vakti. Brendon uykuya dalmış halde koltukta pineklerken sen hala uyanıksındır. Etrafa göz gezdirirken hemen uzağında dolapta makası farkedersin. İçinden bir dürtü Brendon uyurken o öakası alıp kaçabileceğini söylemektedir. Bir kaç dk kararsızlıktam sonra bunu yapmak için sandalyeyi hareket ettirmeye çalışırsın ilk denemede biraz ses çıkarsanda brendon uyanmaz ve bu cesaretle devam edersin.
En sonunda ulaşınca ağızınla makası alıp kucağına düşürtürsün. Dirseğinle eline doğru ittirip makası kavrarsın ve ipi kesersin. Ellerini çözünce ayaklarının iplerini kesip hızla kapıya gidersin.
Kapı kitli değildir. Ve tam o sırada kapıyı açıp gidecekken Brendon seslenir. Sen o korkuyla kendini dışarı atarsın ve direkt koşmaya başlarsın.
Artık geri dönüş için çok geçtir. Ve brendon da peşine düşmüştür. Tek duan yakalanmamaktır .....
Merhaba Arkadaşlarım. Uzun bir aradan sonra en sonunda bir bölüm yazabildim şükür ki. Umarım bu bölümü beğenirsiniz .
Bu arada oy vermeyi lütfen unutmayın bu kitabın oya ihtiyacı var. Sizi seviyorum . 😘😘😘😘 ❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brendon Urie İle Hayal Et
FanfictionBrendon Urie; Panic At The Disco grubunun vokalisti! Eğer Hayalet kitaplarını seviyorsanız bu kitabı kurcalamanızı öneririm :) Brendon'a bayılacağınızı düşünüyorummm :)