REDDEDİLME

55 6 5
                                    

Brendon ile sevgili-sinizdir ve gayet güzel bir ilişkiniz vardır. -Bir yıldan beri aynı evde yaşıyorsunuzdur da ayrıca- ancak senin için bu durum sadece ev arkadaşlığı gibidir. Lakin Brendon ilişkinize ciddi bakan bir erkektir ve daima evliliği gündeme getirir, sen ise ona evliliğe hazır olmadığını, yaşının henüz evlilik için yeterli olgunlukta olmadığını ve kariyerini geliştirmek istediğini söylersin. Hem evlilik için sana göre max. 10 yıl daha vardır...

Tanışma yıl dönümünüzü kutlamak için Brendon ünlü bir restorandan yer ayırtır. En şık elbiseni giyerek yemeğe çıkarsınız. Restoran çok şık olmakla birlikte sunduğu canlı müzik ve lezzetli yemeklerle ; her insanın olmak isteyeceği bir türdendir...

Brendon ana yemekleri bitirdiğiniz sırada tatlılar geldiğinde senden lavaboya gitmek için müsaade isteyerek yanından ayrılır. Sen kırmızı şarabını yudumlarken bir kaç yudumda tatlıdan alırsın. Olanların farkında değilken canlı müzik için ayırtılmış sahneden Brendon'ın sesi duyarsın: "Sevgili S(sen) lütfen masanın üstünde duran küçük kutuyu açar mısın?"  Tüm insanlarında şaşkın olduğu gibi sende şaşkınlık içerisinde dediği gibi kutuyu açarsın ve bir de ne göresin; Bir Yüzük! Brendon'a hızla döndüğünde, şunları söyler: "Sevgilim, hayatım ve bir tanem bu yıl dönümümüz de evliliğe adım atmak istiyorum ve hayatımın geri kalan tüm zamanlarında seninle olmak istiyorum. Benimle evlenir misin?" Tüm insanlar coşku ve alkışlama ile birlikte "Evet de!!!" diye haykırırken her şey üstüne geliyor gibi hissedersin ve bir anda ayağa kalkarak: "Brendon istemiyorum anlamıyor musun? Bu saatten sonra bir ömür değil bir dakika bile geçirmek istemiyorum" dersin ve ağlayarak terk edersin olayı yerini... Arkandan ise Brendon hüzün içinde böyle bakakalmıştır... (bknz. medya)

yaaa yazarken benim bile yüreğim cız etti 😢 ama bazen hep iyi bölümler gelmez sevgili dostlarım :// Neyse umarım azıcıkta olsa bölümünü beğenirsiniz... Sizleri seviyorum ve oylarınız ile yorumlarınızı bekliyoruuum :) 

sevgilerle Büşü 😊❤❤❤😍

Brendon Urie İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin