Pri ďalšej teórií skočíme do Pixar sveta. Konkrétne do príbehu Neskrotná (Brave) a Príšerky (Monsters). Je tu niekoľko indícií, ktoré naznačujú, že v oboch príbehoch sa objavuje rovnaká postava, len v inom veku.
Jedná sa o Boo z Monsters a čarodejnicu z Brave.
Aj ja som si najprv myslela: hlúposť. Ako by to mohlo byť možné? Veď Boo a čarodejnicu delí niekoľko stoviek rokov. Ako by sa dokázala Boo premiestniť do minulosti a z čoho tak ľudia usudzujú?Povedzme, že si najprv všimneme jedného malého detailu v dome čarodejnice. A tým je malá rezba, ktorá čosi pripomína...
Žeby to bol Sully?? Ale ešte stále tu nie je vysvetlenie.Poďme sa pozrieť na správanie čarodejnice. Veľmi rada zatvára a otvára dvere a týmto spôsobom sa premiestňuje. Dvere, ktoré premiestňujú sú prítomné aj v Monsters.
Jestvujú dokonca dohady, že týmito dverami príšerky cestujú v čase, čo znamená, že obývajú celú planétu Zem a za ľuďmi cestujú do minulosti. V tejto o čosi viac prepracovanej teórií sa spájajú všetky filmy vydané Pixar (napr. The Incredibles, Toy Story, Ratatouille, Wall-E) , ktoré dohromady tvoria celok.
Môžeme teda predpokladať, že Boo sa ako malá naučila využívať dvere na premiestňovanie v čase a priestore a dostala sa tak až do času, v ktorom sa odohráva dej filmu Brave.
Ešte pár perličiek na záver, ktoré som našla v súvislosti so týmito dvoma filmami: Boo sa ako staršia objavuje aj v Toy Story 3.
Brave bol predpovedaný v ďalšom z Pixar filmov Cars 2 roky pred jej vydaním.
Ak by niekto mal záujem, celá Pixar teória zahŕňajúca všetky ich filmy na tejto adrese (v angličtine) :
http://www.slate.com/articles/arts/culturebox/2013/09/pixar_theory_this_grand_unified_theory_explains_how_monsters_inc_s_boo_grows.html
YOU ARE READING
Disney fakty a Teórie
RandomKto by nepoznal Disney? Všetky filmy animáky a hlavne človeka ktorý to všetko začal? Možno budete prekvapený koľko zaujímavostí a prepojení sa skrýva v Disney filmoch. All rights reserved.