Dnes to bude niečo z Disney filmu Moana odohrávajúci sa v polynézskom prostredí. Zda sa, že celé to bude prešpikované spojlermi, takže komu vadí najprv si, šup šup, pozrieť Moanu, alebo slovensky Vaianu. (Naozaj nechápem čo tých ľudí viedlo k tomu, aby ju aj celý príbeh premenovali. Vaiana. V čom sa to pre zamilovanie božie podobá na Moanu? Navyše to meno ani nemá zmysel, ale o tom potom. :)
Moana je označovaný ako prvý film, v ktorom (konečne) má "princezná" skutočné ženské krivky. Moana je dcéra náčelníka kmeňa, ktorý žije na jednom z ostrovov v Polynézii. Jedného dňa sa však veci začnú kaziť a ona sa vydáva na výpravu, aby svoj ľud zachránila. (To k úvodu.)
Ak si spomínate na scénu, v ktorej chce vyjsť na otvorené more, z chránenej zátoky a prvá vlna ju zmietne dolu... Tak! Ako môžeme vidieť tá loď ju takmer zabije (alebo by ju aspoň malá zabiť), hlavne keď uviazne v korale a musí sa čo najrýchlejšie oslobodiť. Avšak prežije to. Otázka znie: ako?
Na YouTube som narazila na plno videí o Moana teóriách a po pozretí niektorých z nich som sa rozhodla, že vám v skratke podám ich obsah... Po slovensky.
Keď Moana a Maui skáču do Lalotaiu (neviem, že či to slováci tiež nejako nepremenovali, film som videla len anglicky...) na miesto, kde sa má nachádzať Mauiho "hák" tak sa nikomu z nich nič nestane, aj keď voda, do ktorej skáču, z takej výšky by mala byť tvrdá ako betón.
YOU ARE READING
Disney fakty a Teórie
RandomKto by nepoznal Disney? Všetky filmy animáky a hlavne človeka ktorý to všetko začal? Možno budete prekvapený koľko zaujímavostí a prepojení sa skrýva v Disney filmoch. All rights reserved.