Určite už veľa z vás videlo trailer na Frozen 2 (minimálne ja aspoň miliónkrát). Hoci video má necelé tri minúty na webe sa roztrhlo vrece s rôznymi teóriami. Niektoré z nich aj dávajú zmysel takže som sa rozhodla ich rozobrať ty. Poďme na to!
Ako prvé by som sa rada povenovala tejto scéne (pre tých, ktorým to náhodou nejde načítať: Anna vybehne na balkón a vidí akési zvláštne kryštály lietajúce vo vzduchu):
Pri pozornejšom pohľade si môžeme všimnúť, že sa na všetkých opakujú štyri vzory rovnaké ako na vločke z plagátu na Frozen 2.
Veľa ľudí si myslí, že to môže odkazovať na štyri ročné obdobia ba dokonca aj na to, že môžeme očakávať Frozen 3 a 4. Zaujímavé je, že táto "vločka" vôbec ako vločka nevyzerá. Totiž normálne sú šesťcípe. Táto má ale osem cípov a viac pripomína kompasovú ružicu.
Objavujú sa aj názory okolo čoho sa bude točiť celý film. Podľa istého youtubera (The Film Theorists) Frozen 2 bude o cestovaní. Totiž krajina, ktorá je v traileri reprezentovaná vôbec nepripomína Arendell.
Môže sa dokonca stať, že sestry Elsa a Anna zablúdia až do Ameriky, lepšie povedané do oblasti Kanady. Tomuto môže nahrávať príroda a javorové listy z konca videa, kde sa zobrazil nápis Frozen 2 (len do polovice zamrznutý).
Miesto hodné komentovania je aj pláž, ktorú môžeme vidieť hneď v prvých sekundách videa. Podľa vyššie spomínaného youtubera to ale vôbec nevyzerá na Nórsko, kde sa podľa odhadov odohrávalo Frozen 1. Je to hlavne kvôli tomu, že na Škandinávii sa nachádzajú zväčša pieskové pláže, ale na videu môžeme jasné vidieť čierne okruhliaky. Prostredie vyzerá, že je vulkanického pôvodu, čo môže byť pokojne aj Island.
Ďalšiou zaujímavosťou je určite scéna s dvoma deťmi. Mnohí usudzujú, že sa vo Frozen 2 objaví ďalší človek so schopnosťami. Konkrétne veľmi podobnými Elsiným.
Našla som však aj teórie, ktoré usudzujú, že tieto dve deti sú vlastne rodičia Elsy a Anny, Iduna a Agnarr. Avšak aspoň podľa mňa sa vôbec nepodobajú. Iný hovoria, že sa jedná o deti Anny a Kristofa, čo by bolo veeeeeeľmi cute. No nie?
Niektorí považujú za zápletku príbehu hľadanie týchto detí.
Určite však musíme obdivovať 6 ročnú prácu ľudí, čo Frozen 2 animovali. Veď niektoré scény z trailera vyzerajú ako vystrihnuté z dokumentu o prírode.
Bye!
❤ʕ•ٹ•ʔ
YOU ARE READING
Disney fakty a Teórie
RandomKto by nepoznal Disney? Všetky filmy animáky a hlavne človeka ktorý to všetko začal? Možno budete prekvapený koľko zaujímavostí a prepojení sa skrýva v Disney filmoch. All rights reserved.