Na youtube som narazila na zaujímavú teóriu, ktorá sa týka Ariel a Cinderelly (Popolušky). Čo majú tieto dve Disney postavy spoločné?
Teória hovorí o tom, že princ Erik nepochádza z kráľovstva, ktoré sme mohli vidieť vo filme. Jeho kráľovstvo má byť (chvíľka napätia) kráľovstvo, kde žije Cinderella. Konkrétne: princ Erik má byť kráľ a jeho syn má byť princ Charming (ten, ktorý si vzal Cinderellu).
Je viac dôkazov, ktoré naznačujú, že Erikovo kráľovstvo nie je to, ktoré vidíme v Malej morskej panne.
Po prvé: Erik je len princ, čo znamená, že jeho rodičia musia byť stále nažive. Vo filme však nemáme možnosť vidieť ich žiť spolu so synom v zámku akoby to malo byť.
Po druhé: ak by Erik bol princ daného kraja ľudia na ulici by ho spoznávali a bol by celebrita, avšak on môže spolu s Ariel bezpečne chodiť po meste.
Je síce pravda, že Erika s Ariel vidíme aj v Malej morskej panne 2 v tomto istom kráľovstve ako predtým, avšak kráľovská rodina sa tam mohla iba vrátiť, aby si pripomenuli svoju minulosť a miesto, kde sa pár stretol.
Ktoré kráľovstvo teda patrí Erikovi?
Ariel je modrooká ryšavka a tú môžme v Disney filmoch vidieť len ako Meridu alebo matku princa Charminga z Popolušky (po slovensky je to princ Krasoň :).
Kráľ svoju manželku opisoval ako ženu, ktorá si užíva života v danej chvíli a naozaj nevie tancovať, presne ako Ariel.
Taktiež v deň keď sa stretli našli mušlu. A kde sa Erik a Ariel po prvý krát stretli? Na pláži.
Jediná vec, ktorá nesedí, je že kráľa môžeme vidieť aj na Erikovej svadbe s Uršulou. Avšak jeho podoba nemusí automaticky znamenať, že kráľ z Cinderelly a muž, ktorého môžeme vidieť sú jeden a ten istý človek (napríklad majú inú farbu vlasov a fúzov a iný tvar hlavy). Môže to byť aj Erikov otec. Je potom logické, že ako Erik zostarol sa na neho začal podobať.
Tiež je tu jednoduché vysvetlenie toho prečo sa Erikov otec nachádza na lodi, na ktorej sa Erik chce vydať. Po tomto ako počul o Erikovom stroskotaní za ním totiž vycestoval.
Ďalšia vec sú ich deti. Vieme, že Ariel a Erik mali jednu dcéru Melody, v Cinderelle však kráľ hovorí, že chce vnúčatá a myslí pritom len na svojho syna. Dá sa to vysvetliť tak, že Melody milovala more a vzdala sa trónu, aby mohla byť voľná.
Ale samozrejme je to LEN teória!
Peace!(^・^)
YOU ARE READING
Disney fakty a Teórie
RandomKto by nepoznal Disney? Všetky filmy animáky a hlavne človeka ktorý to všetko začal? Možno budete prekvapený koľko zaujímavostí a prepojení sa skrýva v Disney filmoch. All rights reserved.