Savižudybė ir žudynės

23 4 1
                                    

Jeigu rašo istorijas apie nusižudymą labai dažnai daro taip, kad išgeria daug migdomujų.

Žinot ką? Ne visi žmonės turi namie migdomųjų. Tiesą sakant mažai kas turi, o pačių vaistų nenusipirksi vaistinėje nes reikia recepto.

Ar negalit sugalvot kažką tikroviškesnio? Arba padadaryti, kad vienam iš tėvų yra nemiga. Bet jai jau aš taip parašiau tai ir visi darys tada tai vėl taps nuvalkiota nes visur tik ir rašys mano mamai nemiga ar tėvui.

Sugalvokit geriau kokią įdomią mirtį. Tegu nušoka nuo medžio nes norėjo skristi ir užsimuša arba pasiėmusi peilį save išsimesinėja ir numiršta nukraujavus arba tegu pasiima benzo pjūklą ir nusipjauną galvą.

Arba galit daryt, kad tas veikėjas yra serijinis žudikas ir jis su kekviena savo auka iš pradžių pažaidžia, o vėliau kišą jo galvą į skysti kuris nugriaužia odą arba į vandenį su piranijomis arba tiesiog jupjauna jo rankas kojas viską supjausto, bet neleidžia jam numirti. Gydo jį ir sluago, o iš jo nupjautų kūno dalių padaro žmogų ar šeip kokią butybę ir ją atgaivinus ji nužudo tą serijinį žudiką ir žmogaus likusią galvą ( nes kūnas virto ta butybe) ir tada ta butybė išbėga į miestą ir visus išžudo.

Nu va tiesiog galima visko prigalvoti ir galvoti su galva, kad būtu logiškai.

Don't like? Don't readWhere stories live. Discover now