Ateinu pas jumis su dar vienu, beviltišku savo pasisakymu.
Fanfiction ir One Direction. Tai du nesuderinami dalykai ir kaip visada jų istorijų rašytojos mano esą protingos (ne apie visas. Pavyzdžiui DiaStories_LTU kuria su jais labai geras istorijas nors dvi tik teskaičius). One Directiom vaikinukai mokykloje dirba kai jiems tėra kokie 20 metai. Rimtai žmonės? Mes baigiam mokykla 18-19 ir tada kaip kas stoja į universitetus. Na kiti palaukia vienus metus tada stoja. Na bet tarkim stoja iš kart po mokslų ir po vasaros jau prasideda studijos ir jam ar jai sueina 19 rudenį. Tai ji ar jis studijuotų keturis metus jei pasirinko bakalaurą, o jei magistrą tai man rods dvejais metais ilgiau. Tai tarkim jis arba ji pasirinko bakalaurą. Tai po keturių metų jai ar jam būtų 22 metai. Bet čia tuo atveju jei tu iškart po mokslų stoji į universitetą it pasirenki bakalaurą. Bet kadangi aš daug klausineju kartais mamos apie tokius dalykus tai sužinojau, kad dabartiniai paaugliai išvis mažai kas stotų ir beto jie tikriausiai stotų ne iš kart po mokslų nes norėtų atsipūsti. Ir tikriausiai pasirinktų bakalaurą nes studijuoti kažkur dar šešis metus nemanau, kad kas norėtų.
Taigi priėjome išvadą, kad jauniausias mokytojas galėtų būti 22 metų kuris be perstojo būtų mokinesis, o jūsų One Direction vaikinukai išvis nepanašu, kad mokintusi ar išvis mokytų vaikus. Jie dažniausiai su visomis flirtuoja ir išeina ir persirengimo kabinų po greituko. Nemanau, kad pas mane yra tokių merginų kurios su visais flirtuoja ir eina su kekvienu "karštu" vaikinų į kokį sandėliuką, kad pasidulkintų. Na bet negaliu nieko sakyti nes galvut pas jumis mokyklose tokių pilna bei žinoma "karštų" mokytojų. Na žinoma ir vaikinų kurie eina pasidulkinti su pirma pasitaikiusia mergina bei primuša merginą kuri į jį pažvelgia.
Tai skamba labai "logiškai.
*Revoir encore*
ESTÁS LEYENDO
Don't like? Don't read
De TodoVisada mokytojai liepia išsakyti savo nuomonę. Nesvarbu ar ji patinka kitiems ar ne. Todėl čia kelsiu savo nuomonę apie viską. ____________________________________ Pradėta: 2016 metų rugpjūčio 30 dieną.