Můj milý deníčku nakonec se ukázalo že doktor se spletl a byla to jen nějaká viroza. Dneska budeme vyrábět ozdoby na stromek, protože nejmenovaná stokilová osoba si na ně sedla. No takže jsme se sešli s Nejim, Hinatou, iLeem, TenTen, Sasukem, Kibou, Sakurou, Ino, Kakashim, Jirayou, Narutem, Shikamarem a Shinem. Opět Temari navrhla že si mají donést co se jim líbí, takže jsme tam měli umělé brouky, opravdový rámen, takové zvláštní časopisy, jaké čte Jiraya často, Dřevo a provázky a třeba ještě fotky Sasukeho ( můžu říct, že nebude zrovna příjemné, když půjdete na záchod a bude na vás civět Sasuke, když půjdete po bytě nahý a bude tam viset Sasuke, ale co nadělám). Temari nakoupila umělé baňky,ať máme na co lepit. Můžu vám říct, vypadalo to hrozně(samozdřejmě až na mě). Ty fotky Sasukeho na baňkách byli tak pokrčené že vypadali jako kdyby mu bylo osmdesát, a u Ino to samé. TenTen se tam snažila nalepit shurikeny, ale moc se jí to nedařilo a tak tam nechala jenom ty čmouhy od lepidla , ale stejně to byla ta druhá nejhezčí ozdoba. Já jsem ji obalil pískem a potom jsem tam vyškrábal svoje jméno( Vypadalo to trochu divně, ale stejně to bylo nejhezčí). Ukázalo se že ti brouci co donesl Shino nebyli tak úplně umělý, ale mrtvý, takže tu máme ozdoby kterých se musím vyhýbat a Naruto tam nalepil rámen, moc dlouho tam ale ten rámen nevydržel, protože Naruto ho snědl i s lepidlem a potom ještě dodal že to bylo lepší než sníh co jsme jedli. Temari se začala hned vyptávat, ale naštěstí se mi ještě podařilo to podařilo zamluvit, ale příště už se mi to asi nepovede. A Sasuke jako obvykle samozdřejmě donesl fotky Itachiho s domalovanými kníry, plnovousy a nápisy jako s smrdím, nebo Sasuke je nejlepší a podobnými, takže na stromku mi bude za chvilku vyset celý klan Uchihů.
Shikamarova ozdoba byla pořád stejná, ale on ležel na stole s hlavou přilepenou ke stolu ( Kankuroova práce) a pomalovaným obličejem. Temari malovala třpytivé poníky a Lee tam lepil nějakou černou vlnu, děsil jsem se, co to je protože se mi zdálo že má Lee nějaké menší obočí, takže milý deníčku s Láskou Gaara, (Fuuj, sem celý od lepidla)..