Vím, že vás poslední dobou trochu zanedbávám, a tak pro vás mám zase dva díly :D
Můj milý deníčku, dneska jedeme na lyže! Už se moc těším, jedeme jenom kousek odsud(asi vím proč) a jedeme autobusem. Všechno jsme měli sbalené a jsme všichni nabalení jak sloni. Já mám na sobě například tričko s krátkým, tričko s dlouhým, rolák, mikinu, bundu, dvoje hrubé podkolenky, a dvoje šusťáky a můžu jenom říct že asi nic nepronikne pod tu vrstvu. Sněhu tam byla hromada a tak jsme šli lyžovat. Já jsem si lyže musel půjčit, ale bohužel zbyli už jenom takové růžové s Barbie, ale neměl jsem moc na výběr tak jsem jim dal 600 jenů(samozdřejmě né ze svého, Temari si šetřila!) a šel jsem lyžovat. Lyžoval jsem poprvé a moc mi to nešlo, už u nazouvání těch bot jsem strávil skoro hodinu a jak jsem si v nich měl jít pro ty lyže, tak jsem si je musel vyzout protože se mi nepodařilo ani zvednout, takže jsem skoro dvě hodiny strávil na lavičce nazouváním lyží a potom už se začalo pomalu stmívat, ještě bylo světlo a tak lu pro zHihiníky, ale spadnul jsem a potom už mě to přestalo byvit, ale dostal jsem super nápad! Když jsem spadl, zahlédl jsem při druhé otočce, sice jenom na chvilku, ale zahlédl půjčovnu saní! Jéé, a čtyřista jenů by my ještě zbylo a tak jsem se půlhodinu zouval a šel jsem si půjčit sáňky, byli krásné. Měly na sobě červené rolničky a obrázek vločky, kdo by si je nepůjčil! Hned jak jsem se začal klouzat, všiml si toho Neji, kterému to zrovna taky moc nešlo a hned si sedl vedlě mě, to by nebylo tak špatné, ale za chvilku si mě všiml Lee, který zrovna ležel až po uši v prašanu a zkoušel se vyhrabat a tak, když jsme zrovna projížděly kolem, Lee se chytil za kousek saní a jel s náma( Ne sice tady nahoře, ale celou dobu jel zachycený o lyži těch saní a nechal se táhnout. Další na řadě byl Naruto který se na to rovnou vykašlal a seděl v baru kde pojídal rámen. Naskočil na sáně ještě s nudlí u pusi a jel s náma, začalo tady být trochu těsno a najednou! Choji! Stál na rozlomených lyžích a naskočil k nám, sáňky se prohnuly, ale asi byli na takový nápor lidí zvyklé a naštěstí vydrževly. Hele,Shikamaru(Nebo koš, nejsem si takhle z dálky jistý), ale co by dělal odpadkový pytel takhle na sněhu? To musí být Shikamaru! Toho jsme náhodou nabraly předkem sání, ale jemu to očividně nebavilo, on tam spal! No nic, jely jsme dál a začali jsme jet pomaleji a pomaleji a někoho napadlo, vyhodit zbytečnou zátěž a všichni se překvapivě koukli na mě! A jak chtěly, tak taky udělaly. Vzpíral jsem se, ale když vás chytne sto kilo živé váhy, tak vám ani vzpírání nepomůže. Byla mi zima a byl jsem naštvaný! Ach jo, mě se nechce šlapat až nahoru ...takže milý deníčku s láskou Gaara a já si tu na ně hezky počkám(Hihi12.
Můj milý deníčku, včera jsem si na ně sice počkal, ale oni už se navrátily! Ach jo, nakonec jsem musel zpátky sám a bez bot! Bylo to studené a a nepříjemné, ale jsem doma! Jo, Sabaku No Gaara byl vždycky nejlepší, jak jinak! Dneska si moc nepolepším a jdeme bruslit. Moc to neumím, ale já jsem prostě king a zvládnu všechno, jenom po včerejšku se mi moc nechce, ale musím. Bohužel jsem neměl na výběr, já jsem se vzbudil, na nohách jsem měl brusle, seděl jsem ve velké černé dodávce a holky nás očividně unesly! Nebyl jsem sám kdo měl na sobě pyžamo a na nohách brusle. Seděl tu ještě Jiraya, Kakashi, Sasuke, Kankuro, Neji, Naruto, Choji, Kankuro a moment? Kde je Lee, najednou jsem uslyšel výkřik a znělo to jako Lee! Co se mu asi stalo? Po chvilce mi došlo, že jeho nemuseli vůbec unášet, ale měl krásně růžovoučké lyže s kraječkou a kožíškem. On se na to snad těšil! Všichni kromě holek, mě a Leeho spali, bude to pro ně šok jako pro mě (až na Jirayu, ten si to bude užívat, bruslařky nosí těsné minišaty, a jsou o něco obdařenější, takže...). Přesně jak jsem říkal! Když se Neji vzbudil a koukl se rozespalýma očima okolo a začal pištět, vzbudil ostatní a nakonec začaly pištět všichni, moment! Kankuro byl oblečený, a zdá se mi že spí nahý, chudáci holky! Museli ho celého převlíkat(Fuuj, jenom když na to pomyslím je mi špatně, tuhle představu už nikdy nedostanu z hlavy!) Dojely jsme tam a naštěstí tam nikdo nebyl, někteří z nás(ehhhmm..Neji) měli třeba takové skoro průhledné pyžamo s medvídkem a někteří s kachničkou, já jakožto zapálený animefil mám pyžamo s Death Notem, Jiraya okukoval holky a psal si zase nějakou tu svoji knížku a Lee si si hrál na krasobruslařku(Jenom to obočí mu to kazilo). Já jsem si brusli jenom tak pro sebe, ale moc mi to nešlo. Jel jsem dál a dál a najednou! Žbluňk! Led se podlomil a já spadl do vody, takže tenhle zápis píšu z domu a suším tady fénem tyhle stránky takže milý deníčku s láskou Gaara a jdu sušit...