Stromeček

127 12 1
                                    


Můj milý deníčku dneska zdobíme stromeček, ale já jsem radši zašel k Temari do pokladničky( Znova šetřila, super) a zašel jsem nějaké ozdoby koupit. No přišly jsme všichni k nám domů a začali jsme zdobit. Musím se přiznat že jsem včera ještě vyrobil hvězdu na špičku( možná má tvar jako já a barvu taky, ale alespoň je vidět, kdo je tady hvězda). No Sakura a Ino se popraly baňku osmdesátiletého Sasukeho, ale nakonec jim spadla a pověsila to tam Hinata, od té chvíle se naštěstí holky už nepopraly, jenom si trochu( no dobře, všichni jsme se naučily pár nových nadávek),ale Sasuke stejně ani nezvedl oči od svojí baňky s Itachim a zase si hrál na mstitele. Shikamaru byl očividně líný něco věšet a tak hned jak přišel sedl na gauč a a koukal na mraky. Shino taky nebyl úplně aktivní, všechny baňky za něj odnosily brouci( snad tu nějaký nezůstal, ty jejich hnusné nožičky fuuj). TenTen to trochu přehnala, začala házet shurikeny a polámala pár větviček( jenom půlku stromku), Naruto si donesl rámen z domu a věšel  ho tam jako věnec( snad tam vydrží dýl, než na těch ozdobách). Neji donesl čokoládové figurky, ale moc dlouho nevydržely, znáte to, Choji, tak jsme tam pověsily alespoň obaly aby se  to lesklo. Kiba tam věšel kuřecí kosti a Jiraya, to si asi domyslíte, Kakashi tam pověsil pár výtisků icha icha paradise(jednou jsem si to zkusil přečíst a můžu vám říct, noční můry mám z toho dodnes, tím dnem skončilo moje dětství), strejda Deidara nám poslal balíček, kde jsem našel spoustu věcí na stromek. Bylo tam něco s nápisem umění je výbuch, otevřít na vánoce, tak jsem to pověsil na stromek a zkrátka si počkáme. V tom balíčku bylo dále třeba soška nějakého bůžka s kosou a bývalá maska strejdy Tobiho. Všechno jsme tam pověsily a ještě světýlka. Neměli jsme nejlepší světýlka( Světlušky v malých skleničkách na provázku), ale pořád byli hezké. Choji donesl sušenky, nevěděl jsem přesně na co, ale na stromek jich moc nezbylo. Lee donesl několik papírků se slovy za mládí. Když jsem se na ten stromek koukl, nevypadalo to moc hezky( až na moje ozdoby) a taky to pěkně smrdělo, ale to asi bylo tím rámenem, který se už pomalu začal kazit. Takže milý deníčku s láskou Gaara.  

Gaarův deníčekKde žijí příběhy. Začni objevovat