Oh bože! Je tak nádherná!„A-ahoj jsem Jane. Doufám, že budeme vycházet." Usmála se a podala mi ruku. Stoupla jsem a potřásly jsme si.„Jsem Vailly. A piš si, že spolu vycházet budeme." Usmála jsem se na ni. Úsměv mi opětovala a sedla si na své místo
„Jane?" Zeptala jsem se po chvíli práce.„Ano?" Podívala se na mě sladce. Hlavou se mi začaly mihat perverzní myšlenky při pohledu na ni. No jo jsem trochu víc perverzák.„Až bude přestávka na oběd, chtěla bys tu provést? Ukážu ti, kde co je, seznámím tě s mými přáteli. Co ty na to?" Prosím kývni!„Tak dobře." Zase se usmála.„A Vailly? Nechceš mi o sobě něco říct? Je tu až moc nuda."„Jasně. No takže je mi 25, žiju v tomhle městě už od 18ti, bydlím v té ulici, můj dům má takové číslo, mám ráda zvířata nejvíc asi kočky." Jane se usmála.„Tak to jsme sousedky. Přistěhovala jsem se do domu naproti."„To je super!" A takhle naše konverzace pokračovala do té doby, než nastala pauza na oběd. To jsme se sebraly a prošly celou firmu. Seznámila jsem ji se Susan a ostatními. Poté jsme se vrátily k práci.„A Vailly, proč nemáš kočku, když je tak máš ráda?" Zamyslela jsem se.„Já vlastně ani nevím. Ale bylo by fajn si nějakou pořídit. Aspoň bych nebyla sama." Když jsme měly jít domů, tak jsem se nabídla Jane, že půjdu s ní. Když už bydlíme naproti sobě. Přemýšlela jsem, jestli jí říct o mé orientaci, ale zatím na to není ta správná doba.„Tak ahoj." Rozloučily jsme se a rychle jsem vklouzla do domu.„Ugh škoda, že je pátek. V sobotu a neděli neuvidím Jane. I když bych ji mohla navštívit. No uvidím." Osprchovala jsem se a s popcornem jsem se uvelebila v obýváku u telky. Po filmu jsem brouzdala ještě na netu a potom jsem usnula.„Jane co to-" umlčela mě polibkem. Začaly jsme se dravě líbat.„Miluju tě Vailly." Přetahovala mi tričko přes hlavu, když v tom... Tak počkat. To byl jen sen! Uvědomím si, když se proberu u mě doma. Ty jo chvilku jsem i věřila, že je fakt tady. Ještě jsem ležela v posteli, ale ne moc dlouho, protože někdo zazvonil. Šla jsem otevřít.„Ahoj!" Usmála se osoba za dveřmi.
ČTEŠ
Smím prosit o lásku?
RomanceProstě Yuri (girlXgirl). Vailly pracuje v kanceláři jedné firmy. Jednoho dne se dozví, že bude s ní sdílet kancelář nová příchozí. Jmenuje se Jane. Vailly se do ní zamiluje. Šéf je pošle do zahraničí nafotit pár domů na prodej. Dostane Vailly odvahu...