Když se však začalo stmívat, Jack se vrátil.„Nevadilo by vám, kdybych tu přespal? Můj byt už nemám v podnájmu, takže tam být nemůžu."„Joo klidně." Usmály jsme se na něj. Když byl ve sprše, přemýšlela jsem, jestli náhodou nebude chtít opáčko včerejší noci.„Co je zlato?" Řekla Jane a šla za mnou do postele, kde si na mě následně obkročmo sedla.„Aale jen přemýšlím, jestli nebude Jack chtít opáčko." Uchechtla jsem se a objala Jane.„Pokud bude," řekla a dala mi pusu na čelo.„Tak ať. Ale já bych dnes chtěla zase jen tebe." Zajela mi pod tričko a hladila mě na zádech. Hmm pravda. Dnes ji chci taky jen pro sebe, ale pokud by chtěl i Jack, tak mu dám jen sebe, ať netrápím moji Jane.„Počkej něco si zařídím. Ty se zatím připrav." Slezla z mě, abych mohla odejít. Já si to namířila rovnou k Jackovi do koupelny.„Jacku?"„No?" Otočil se na mě ve sprchovém koutě, takže jsem měla výhled na jeho tělo zepředu. Šla jsem blíž k němu.„Pokud bys chtěl opáčko, buď připraven o půlnoci. Bohužel Jane nechce, takže to bude jen mezi námi." Řekla jsem a vlezla si za ním. On zastavil vodu, abych neměla mokré oblečení. Dala jsem mu pusu.„Až budeš vycházet, tak nás prosím neruš. Chceme si teď užít jen my dvě." Chtěla jsem jít, ale on mě s rukama chytil za zadek a přitáhl zpět k sobě, aby si mohl ještě na chvíli přivlastnit moje rty. Tak jsem ho objala a spolupracovala, dokud jsem nepocítila, že už chci být u Jane.„Už musím, tak potom." Usmála jsem se a odešla.„Jack nás nebude vyrušovat." Usmála jsem se na Jane, která už jen ve spodním prádle, které jsem nedávno koupila, na mě čekala. Hupsla jsem za ní do postele. Dnes byla nahoře zase ona. Položila mě a byla nademnou na všech čtyřech. Začaly jsme se líbat. Chytila jsem ji kolem krku a ona mi jednou rukou putovala po břichu, až k rozkroku. Zajela mi pod prádlo a hladila mě tam.„Ugh!" Můj chtíč rostl. Dneska to byla jen taková rychlovka, protože Jane nechtěla, abychom dráždily Jacka. Takže mě prostě udělala, pak vzala kamaráda dildo 😂 a udělala se sama. Stihly jsme to včas. Jak se Jane udělala, tak v tu chvíli Jack zastavil v koupelně vodu. Obě jsme si lehly a zhasly, abychom šly už spát, ale já spánek předstírala, abych pak mohla jít za Jackem. Když nastala půlnoc, vkradla jsem se za Jackem do obývacího pokoje. Protože byl ale hned za stěnou ložnice, museli jsme jít do koupelny. Ta byla nejdál. Za dveřima mě povalil na zem a začal dravě líbat. Sundali jsme ze sebe všechno oblečení a začali zlehka. Nebo teda spíš já. Jack si sedl na židli, která tam z neznámého důvodu byla, já si před něj klekla a vzala jsem mu ho celého do pusy. Chvíli jsem se přela s dávícím reflexem, ale pak dal pokoj a já se mohla věnovat své práci. Jeho vzdychy byly potiché, protože se snažil být co nejvíc potichu. Nechtěla jsem, aby se hned udělal, tak jsem ho po chvíli vyndala a s jazykem jsem mu šla po břiše a krku až k puse a spojila naše rty v polibek. Židle neměla na bocích opěradla, což mi zlehčovalo situaci. Pomalu jsem si sedala na jeho penis, dokud jsem nedosedla. Zapřela jsem se s nohama pevně o zem a začala jsem se zvedat a sedat. Držela jsem se ho kolem krku a on přesunul své ruce na moje boky. Moc rychle nešlo sedat si a stoupat, a tak Jack začal přirážet podle svého tempa. Oba jsme vzdychali potichu, dokud jsme nedosáhli vyvrcholení. Po chvíli rozdýchávání nastalo druhé kolo. Tentokrát jsem šla na zem na všechny čtyři a on přirážel zezadu.„Ještě! Víc! Ano!" Řvala jsem potichu. Dokončili jsme to normálně. Já dole, on nahoře. Když jsme skončili, lehl si vedle mě. Chvíli jsme jen tak leželi, ale pak jsem si dala hlavu na jeho prsa a ruku jsem si položila na jeho břicho se svaly. Objal mě.„Až odletíme, tohle bude muset zkončit, co?" Zeptal se mě. Povzdechla jsem si. Nechtělo se mi na to odpovědět. Mám ho ráda, ale Jane je ta pravá.„Asi... Asi ano." Řekla jsem smutně. Pohladil mě po vlasech.„Proč to říkáš tak smutně? Miluješ Jane, ne? Já jsem jen nějakej přivandrovalec, kterýho vám bylo líto."„To není pravda! Mám tě ráda! A Jane jistě taky, když i ona chce, abys letěl s námi. Záleží nám na tobě." Pevně jsem ho objala.„Ale Jane je prostě ta pravá. Nějak to cítím. A tobě určitě najdu lepší a hezčí holku." Ukápla mi slza. Bylo mi, jako bych mu vrazila nůž do zad. Co jsem to jen provedla?„No dobře a už nebreč jo? Já tě chápu. Jsem rád, že sis vybrala ji. Ona si to zaslouží." Oba jsme vstali, vzali si věci a odešli spát. Ale hlavou mi vrtala stále otázka: Koho bych mu dohodila, aby mi ta osoba nevadila?
ČTEŠ
Smím prosit o lásku?
RomanceProstě Yuri (girlXgirl). Vailly pracuje v kanceláři jedné firmy. Jednoho dne se dozví, že bude s ní sdílet kancelář nová příchozí. Jmenuje se Jane. Vailly se do ní zamiluje. Šéf je pošle do zahraničí nafotit pár domů na prodej. Dostane Vailly odvahu...