Eslem'den
Yataktan kalktım.Odamdaki banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Sonra da dolabımdan okul formamı giydim.Saclarıma fön çektim.Makyaj olarak eyeliner çektim.Rimel sürdüm. Parfüm sıktım.Çantami hazırladım ve çantamla telefonumu alıp aşağı indim.Annem Haluk amca ve Poyraz kahvaltı yapıyorlardı.Günaydın faslı bittikten sonra kahvaltı yapmaya başladım.
"Eslem kızım arabanı hallettim.Al bakayım şu anahtarı."dedi güler yüzüyle Haluk amca.Uzattigi anahtarı aldım.
"Teşekkür ederim."dedim.
"Her zaman güzel kızım."dedi Haluk amca.Annemde tabağındakilerle oynuyordu ve dalgindi.Bu hali canımı sıkmıştı.
"Anne."dedim fısıltıyla.Sanki duymuyordu başka alemdeydi.
"Annecim."dedim sesimi normal tutarak
"Efendim Eslem."dedi annem.
"Senin canın bişeye sıkılmış."dedim.Annemin gözlerinden hızla bir iki damla yaş aktı.Annemde hemen sildi.
"Bi şeyim yok aşkım.Hadi sen dersine gecikme."dedi annem.ve odasına çıktı.
"Ne oluyor Haluk amca."dedim.
"Bilmiyorum güzel kızım.Hadi okula."dedi.Bende çantamı telefonumu ve Porschemin anahtarını aldım ve evden çıktım.
♡♥♡♥♡♥
Nihayet okula gelebilmiştim.Trafik vardı.Trafikte hep kornaya basmıştım...Simdi de derse geç kalmıştım..Hemen sınıfa çıktım.Bu ders edebiyattı.Kapiyi çaldım.
"Gir."sesi gelince içeri girdim.
"Geç kaldığım için özür dilerim hocam."dedim ve sıraya yürüdüm.Yekta yana kaydı bende yanına oturdum.Hoca ders anlatmaya başladı.
"Günaydın bay ukala."dedim.Aslinda o veliahttı ve ben ona artık Veliaht diyeceğim.
"Günaydın aptal sarışın."dedi Yekta.Ve kafasını sıraya koydu.Bende koydum.Gözlerimin en içine bakıyordu Yekta.Bende onun gözlerinin en içine bakıyordum.O...çok muazzamdı.Deniz mavisi gözlerine dalmistim..Saçları hafif rampa...çok yakışıklıydı.Her şeyiyle muhteşemdi..O da beni izliyordu.Yuzumu inceliyordu.Bi yerde takılı kaldı gözleri.Dudaklarımdı...Hemen kafamı sıradan kaldırdım.Ve defterimi çıkarıp ders boyu not tuttum.Zil calmisti biz de tenefüs e çıktık.
♡♥♡♥♡♥
Şimdi ki ders matematikti.İçeri bi adam girdi.Cok gencti ve taştı.Bu matematikciyse benim en sevdiğim ders artık MATEMATİK.......
dermisim yalan olur.
Hepimiz ayağı kalktık ama bi kişi hariç.Yekta...o kalkmamisti.Hoca bunu takmadan."Oturun gençler."dedi ve öğretmenler masasına kicini yasladı..başladı konuşmaya.
"Ben Uğur Aydın 23 yasindayim.Bekarim.Öğretmenlikte ilk yılım...Sınıf ogretmeniniz artık benim...neyse sorusu olan..yoksa sizi tanıyalım."dedi.Tabi hemen önünde ben olduğum için başladım tanıtmaya.
"Ben Eslem Demirhan 17 yaşındayım.İzmirliyim."dedim.
"Belli oluyor İzmir'in kızları güzel olur."dedi Uğur hoca.Ne yani mutlu olduğumu saniyorsaniz önce size kocaman bi NAH çektim.Huzursuz olmuştum.
"Saolun."dedim.Normalde olsa sikerdim...net..Ama dua etsin ki hocam.Bu arada küfür ederim hepsi canım abim Poyraz sayesindedir.Ama küfür işe yarıyor. Küfür edince rahatlıyorum.Veliahtta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
General FictionYekta arabayı çok hızlı kullanıyordu ve cok sinirli gözüküyordu. "Yekta yavaş...Yekta korkuyorum."dedim. "İŞTE BENDE AYNEN BÖYLE SENİ KAYBETMEKTEN KORKTUM ESLEM.....O PIC UĞURUN SENİN YANINDA NE ISI VAR ESLEM BANA CEVAP VER."diye bağırdı Yekta.Hocas...