Uğur'dan
Ah Eslem...onu çok seviyorum.Hatta aşığım.Onu bi şekilde etkilemem gerek.Eslemle Yekta şu an dip dibeler.Sunlari bi mesajımla ayırayım.
___________________________
Kimden : Uğur (Özel Numara)
Kime : EslemPijamaların çok sirinmis güzelim.Seninle uyumanın hayalini kuruyorum..Seni Seviyorum..
______________________________
Eslem le Yekta hemen ayrıldı.Eslem telefonuna baktı mesajı görünce gözleri doldu...Yekta hemen Eslemin telefonunu eline aldı.Mesaji görünce Eslem e sarıldı..Elimi yumruk yaptım.
Hilal'den
Nerde kaldı Naz ya.Hala gelmedi.Kuzenini alacaktı Havaalanından.Furkandan numarasini almıştım.Hemen aradım.
"Alo Furkan, Naz yok.Kuzenini alacaktı Havaalanından.Aksam oldu hala yok."dedim telaşla.Eslemi aramak varken neden Furkan ı aradiysam.
"Sakin ol Hilal.Evin adresini konum at.Hazirlan ben geliyorum."dedi ve kapattı.Yuzume mi kapattı.Ah köpek! Bu Furkan emrivaki yapmaya bayılıyor galiba.Allahim.Sabir çekerek Furkana evin adresini konum attım.Odama gittim.Altima siyah deri Tayt giydim.Uzerime de beyaz göbeği açık t-shortumu giydim.Goguslerimin altına gelen kumral saçlarımı tepeden at kuyruğu yaptım.Siyah hırkamı giydim.Ayagima da beyaz süperstarlarımı giydim.Gozume rimel.Dudaklarima da bordo Ruj sürdüm.Parfumumden 1-2 fıs sıktım ve telefonumu elime aldım.Aynaya baktım.Hazirdim.Merdivenleri indim.Zil çaldı.Kapiyi açtım ve karşımda beyaz gömleği ve siyah pantolonuyla harika olan Furkana baktım.Furkanda beni baştan aşağı süzdü.
"Git o tayti çıkar başıma is acacaksin."dedi Furkan sinirle.
"Of sanane be salak."dedim.Evin anahtarını aldım.Kapiyi kapattım ve kitledim.Anahtari Furkana verdim.
"Benim cebim yok mal mal bakma da al şu anahtarı sanki evi sana vermişim gibi bakma."dedim anahtari aldi ben de beyaz Nissan Qashqai sine bindim.O da bindi.Surmeye başladı.Bende telefonla Naz ı aradım.Ulasilamiyor..
"Sen Naz in nerelerde takıldığını biliyor musun? Oralara bakalım."dedi Furkan.Bu çocuğun beyni çalışıyordu.
".........Barda olabilir.veya ............cafede ya da .........Spor salonunda."dedim.O spor salonuna bende gidiyordum.Hocam çok yakışıklıydı.Taş taş meteor.Ama Allah var Furkan daha yakışıklı hıh!
"Bi arkadaşım o barın sahibi.Bi arayayım."dedi ve aradı.Hem telefonla konuşuyordu.Hem de arabayı sürüyordu.Furkan çok hızlı sürüyordu.Camı açtım.Furkaninda cami açıktı.Ikimizin camları tamamen açıktı.Telefonu kapattı bana.
"O bardalarmış."dedi Furkan.
"Mış derken?"dedim.
"Naz, Enes ve Freddy."dedi Furkan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Ficción GeneralYekta arabayı çok hızlı kullanıyordu ve cok sinirli gözüküyordu. "Yekta yavaş...Yekta korkuyorum."dedim. "İŞTE BENDE AYNEN BÖYLE SENİ KAYBETMEKTEN KORKTUM ESLEM.....O PIC UĞURUN SENİN YANINDA NE ISI VAR ESLEM BANA CEVAP VER."diye bağırdı Yekta.Hocas...