9.Bölüm: "İlk Öpücüğün. ..."

7.4K 262 42
                                    

Hilal'den

Hala bekliyorum sürekli rötar yapıyor.Bekleye bekleye saat öğlen 12 olmuştu.Ve ben acikmistim.Hemen Mc Donalsa gittim.İkili köfteburger menü almıştım.Patatesleri de büyük boy almıştım.Hamburgerle kolayı uyumlu bulamadığım için ayran aldım.İlk başta tepsiyi boş bi masaya koydum.Hemen kasaya ödeme yapmaya gittim.Ödedim.Tam masaya gittim.Furkan oturmuş.Bi hamburgeri yiyordu.Hizla

"Ne yapıyorsun sen? Ne işin var senin burda?"dedim.

"Seni almaya ve yeni baslangic yapmak için geldim.Bu arada hamburgerin iyisini biliyorsun.Bende Mc Donals severim."dedi Furkan.Bende tam karşısına oturdum.Hamburgerime yumuldum.Ayrani açtım ve içmeye başladım.Hamburgerimden kocaman kocaman ısırık alıyordum.

"Şurda ketçap var."dedi Furkan.Hamburgerimi hayvan gibi gomdugum için sosun dudağımın kenarına gelmiş olmasi doğal.

"Nerde ya."dedim.Eline peçete aldı elini uzattı.Peceteyle dudağımın kenarını sildi.Sildikten sonra peçeteyi masaya bıraktı Furkan elini tekrar dudağıma uzattı.Parmaklarıyla dudaklarımı okşuyordu.Gözlerine bakiyordum.
Çok..çok anlamlı bakıyordu.Ama artık ne önemi vardı.Beni sevmiyordu ve ben gidiyordum.Hizla masadan kalktım.Tekerlekli bavulumu sürükleye sürükleye gitmeye başladım.Bilegimi tutan ele baktığımda Furkan in bilegimi tuttuğunu anladım

"Bırak."diye tısladım.

"Sen...Neden gidiyorsun?"dedi.

"Senin yüzün-...Seni ilgilendirmez."dedim.

"İlgilenendirir..Aksine seni ve beni daha doğrusu Bizi ilgilendirir."dedi.

"Ne dedigini a-anlamıyorum."dedim.

"Beni seviyorsun."dedi Furkan.

"Yalan."dedim hızla.

"Gözlerime bak ve beni sevmediğini söyle."dedi Furkan.

"Of uçağım kaçacak."dedim.Aksine gözlerine bakarsam onu sevdiğimi söylerdim.Bilegimi kurtarmaya çalıştım.Sadece çalıştım.Ama hayvan gibi olduğu için bilegimi kurtaramamistim en var gucumle kolumu çektim.Hizla ilerlemeye başladım.O arkamda kalmıştı.

"Hilal seni seviyorum lütfen gitme."diye bagirdi.Oldugum yerde durdum.Gercekten artık geç kalmıştı arkamı dönüp onun boynuna atlamak istesem de yürümeye devam ettim.

"Bu kadar mı?"diye bağırdı.Arkami döndüm.

"Ne bu kadar mı?"diye bağırdım.

"Hikayemiz."diye bağırdı.

"Hiç başlamadı ki."dedim.Ve Furkan yanıma koştu.

"Sayın yolcularımız İstanbul-Almanya ucagimiz 2 dakika sonra kalmaktadır Bilginize. "

BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin