Eslem'den
Dün Poyraz la Fener maçında bayagi eglenmistik.Abi kardes gibiyiz.Yataktan kalktım.Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Sonra da dolabımdan okul formamı alıp giydim.Saclarıma fön çektim makyaj olarakta eyeliner, rimel, ve visneli nemlendirici sürdüm.Ayagima da siyah süperstarlarımı giydim.Cantami hazırladım.Telefonumu ve Porschemin anahtarını aldım aşağıya indim.
"Herkese gunaydiiin."dedim.Poyraz telefondan birileriyle mesajlaşıyordu.
"Günaydın annem."dedi annem.
"Günaydın güzel kızım."dedi Haluk amca.
"Günaydın prensesim."dedi Poyraz.
"Sana da günaydın yakışıklı abim."dedim.
"Hayırdır çocuklar kafanıza saksı mı düştü.Cunku Siz birbirinizden pek haz etmezsinizde."dedi annem.
"Hayır saksı falan düşmedi sadece birbirimizin kıymetini geç anladık."dedi Poyraz.
"Aynen öyle.Poyraz iyi ki var."dedim.
"Allah allah ben yanlış duyumuyorum değil mi Serap?"dedi Haluk amca.Annemin adı Serapti.
"Yok yok yanlış duymuyorsun Haluk.Ben de inanamadım ama doğru."dedi annem.
"Ben kalkıyorum acil bi isim var okula geç giderim haberiniz olsun."dedi Poyraz ve masadan kalktı.Bende kalktım.Ve Poyraz in sırtına atladım.Poyraz bacaklarımı tuttu bende ellerimi Omzuna koydum.Poyraz koşmaya başladı...
"Aaaaaaaa Poyraz."diye bağırdım ve kahkaha atmaya başladım.Poyrazda ben kahkaha atınca kahkaha atmaya başladı.Poyraz bahçeye koştu.Ayy bi de hızlı koşuyor.
"Deh atım Deh."diye bağırdım.Poyraz kahkaha atmaya başladı.Bahceden içeri girdi Poyraz.Annemle Haluk amca kahkaha atıyordu.Bizim böyle olmamamiza mutlu olmuşlardı.Poyraz beni indirdi.
"Kardeşe öpücük."dedim.Poyrazda iki eliyle kafamı tuttu ve alnimi uzun bi süre öptü.
"Hani abiye öpücük."dedi Poyraz.Bende onun iki yanağını öptüm.Poyraz kapıdan cikacakken
"Bay bay Poyraz."dedim.Bana doğru döndü ve
"Bay bay Eslem."dedi ve evden çıktı.Bende masaya oturdum ve kahvaltı etmeye devam ettim.
"Kızım son zamanlarda canını sıkan biri oldu mu?"dedi annem.Vardi hem de iki tane biri sapığım diğeri Selim Kılıç.
"Oldu."dedim.Selim Kılıcı soyleyecektim şimdilik.
"Kim?"dedi annem.
"Selim Kılıç Ve sen bunu biliyordun değil mi anne onun buraya geldiğini ve velayetimi aldığını biliyordun o yüzden dün sofrada agliyordun.Dalgindin.Senin haberin vardı değil mi velayetimi aldığından ve okula geleceğinden değil mi anne?"dedim biraz yüksek çıkan sesimle.
"Eslem..Bak açık-"
"Sakın anne sakın ben görüyorum ki artık benden sıkılmışsın...Peki ya sen Haluk amca sen biliyor muydun o mendabur herifin velayetimi aldığını."dedim.
"Bilmiyordum...az önce senden duydum."dedi Haluk amca . Yüzünde şaşkınlık vardı. Belli ki bilmiyordu Haluk amca.
"Ben senden niye sıkılayım aşkım olur mu öyle şey.Ben söyleyemedim çünkü tehdit etti.Sizi oldurecegini söyledi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
General FictionYekta arabayı çok hızlı kullanıyordu ve cok sinirli gözüküyordu. "Yekta yavaş...Yekta korkuyorum."dedim. "İŞTE BENDE AYNEN BÖYLE SENİ KAYBETMEKTEN KORKTUM ESLEM.....O PIC UĞURUN SENİN YANINDA NE ISI VAR ESLEM BANA CEVAP VER."diye bağırdı Yekta.Hocas...