Enes'ten
Kapıyı yumrukladım ve
"Naz..."dedim.Hıçkırma sesi geldi ardından ağlama.
"Enes...git...sonra.."dedi Naz ve derin derin nefes alma sesi geldi.
"Naz geri çekil."dedim.
"N-neden?"dedi Naz.
"Soru sorma da geri çekil."dedim.
"Çekildim."dedi Naz.Eslem ve Hilal de bana bakıyordu.Kapıyı tekmeledim ve kapı tek tekmemde açıldı.Nazın elini tuttum kabinden çıkardım.Naz fenalasiyordu.
"Naz iyi misin?"dedim.
"İyi-"lafını tamamlayamadan bayıldı Naz.Eslemle Hilal çığlık attı.Ben Naz ı hemen kucağıma aldım ve tuvaletten çıktık.Tum okul bizi izliyordu.
"Çekilin lan."diye bağırdım.Yekta ve Furkan da yanıma geldi.Revire indik.Revire geldiğimizde hemşire
"Neyi var?"dedi.
"Birden fenalaştı."dedim.Ve sedyeye yatırdım.
"Naz sinir krizi geçiriyor.Ondan bayıldı."dedi Hilal.
"Evet doğru olabilir."dedi hemşire.Yekta bana
"Kardeşim bi gelsene."dedi.Yektayla revirden çıktık.
"Sen neden Naz a bu kadar ilgilisin?"dedi Yekta.
"Abi bilmiyor musun benim yüzümden zarar görenlere ilgili olduğumu."dedim.Evet vicdanlıyım.
"Biliyorum ama bu kıza bi başkasın...
değişik.Enes doğruyu söyle bu kızdan etkileniyor musun?"diyen Yekta ya şaşırdım.Tabi ki Naz dan etkilenmiyorum."Hayır etkilenmiyorum ilk günden ne etkileneceğim."dedim.
"O zaman ileride bişeyler olabilir zamana bağlı diyorsun."dedi Yekta.Sabrımı siniyordu.
"BEN HICBIR KIZI SEVMEM YEKTA O DA YATAĞIMA GİREN SÜRTÜKLERDEN OLUR."diye bağırdım.Hicbir kızı sevmem çünkü annem beni terk etti.Babamla yaşıyorum o da mafya.
"Sen Naz hakkında ne biçim konuşuyorsun."dedi Eslem ve yanıma geldi.
"Yalan mı sürtük değil mi?"dedim üzerimde olan sinirle.
"O KIZ HAKKINDA DOĞRU KONUŞ ENES."diye bağırdı Eslem.
"Konuşmazsam..."dedim alaylı bi halle.Eslem bana yaklaştı ve
"Bu olur.."deyip bi tokat attı.Buyuk şak diye ses çıkmıştı.Ama bu tokat benim canımı yakmadi ve yakmazdi benim babam mafyaydı.Bende onun oğluyum.Basim yana dönmüştü.
"Umarım bu tokat seni kendine getirmiştir."dedi Eslem.Hilal de şaşkın şaşkın Eslem e bakıyordu.Eslem önde Hilal arkada kalabalığın arasından geçerek revire gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Ficción GeneralYekta arabayı çok hızlı kullanıyordu ve cok sinirli gözüküyordu. "Yekta yavaş...Yekta korkuyorum."dedim. "İŞTE BENDE AYNEN BÖYLE SENİ KAYBETMEKTEN KORKTUM ESLEM.....O PIC UĞURUN SENİN YANINDA NE ISI VAR ESLEM BANA CEVAP VER."diye bağırdı Yekta.Hocas...