8.Bölüm: "İlişki Durumu: Karışık!"

7.6K 273 42
                                    

Poyraz'dan

Eslem bana özel numaradan bahsetti.Allahim.kim kardeşimi rahatsız ediyorsa bedelini ödeyecek.Ödeteceğiz.Yektayla birlikte.Konusmadan sonra Yektayı çağırdım.

"Yekta iki dakika gel abi."dedim ve dışarı çıktım.Yektada geldi.

"Eslem...sana emanet!"dedim okulda falan asla onu yanlız birakmasin.Yekta

"Eslem bana emanet.Onu her kötülükten koruyacağım.Çünkü o benim!"dedi Yekta.Ne yani Yekta Eslemi mi seviyordu.

"Sen Eslemi mi seviyorsun?"

"Sevmiyorum.."dedi Yekta neden-

"Aşığım..."dedi Yekta.Oha.

"Sen ciddisin?"dedim sorar şekilde.

"Evet."dedi Yekta.İçeri geçtik.Bi lafım yoktu Yekta iyi çocuktu güveniyorum ona.

Enes'ten

"P-puhahahhaha "diye kahkaha mi tutamadım.Furkan Çatlak Hilal e aşık olmuş.

"Abi sen-hahahahah- ciddisin?"dedim kahkahalarımla.Furkan gulmuyordu.Ama ben yarilmistim.

"Abi ben gülmüyorum farkındaysan."dedi Furkan bozulmuş şekilde.

"Napim olum -hahahahah- duramıyorum ya -hahahahaha-."dedim.

____________________________

Kimden : Enes
Kime : Naz

Hatunum ne yapıyorsunuz? Biliyor musun Furkan Hilal e aşık olmuş.

________________________________

Bunlari ayarlamak lazım.Ama Hilal aşık değilse ya da sevmiyorsa yapacak bişey yok.Bizde teklif var ısrar yok.Ama piç bi kuzenim var.Kız Hayır diyor.Hala kıza çıkma teklifi etme peşinde.Ki yarın yine edecekmiş.Kız 'hayır! Yeter artık.' Diyor.Allah kıza sabır versin.Kiz bana söylüyor 'kuzenini benden uzak tut!' Diye.Kuzenim olacak piç geçen hafta kızın kankasina çıkma teklifi etmiş.Kankasi Hayır demiş.Gecen yılda başka bi kankasina teklif etmiş.O kızda Hayır demiş.Bu yılda o kız.Her hafta birine teklif ediyor.Ama bu kıza 2 kere teklif etti.Yarin yine edecekmiş.Kıza söyleyeyim haberi olsun.Kizda benim kankam.

_____________________________

Kimden : Enes
Kime : Sude

Sude!
Öncelikle iyi akşamlar.
Kuzenim yarın yine çıkma teklifi edecek haberin olsun kardeşim..

_____________________________

Sude
Sudeyle 1.siniftan beri tanışıyoruz.İyi kız..Kuzenim den nefret ediyor ama.

Telefonuma mesaj geldi.Nazdanmis.

________________________

Kimden : Naz
Kime : Enes

Çok uykum var aşkilatam.Yarin konuşuruz Muck.

______________________________

BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin