Enes'ten
"Acaba Eslem yenge Yekta abiyle ne konuşuyor."dedi Furkan.
"Sana ne yengeyle abinin konuştuğundan."dedim.
"Aşkım."diyerek yanıma geldi Naz.
"Efendim sevgilim."dedim.
"Eslemi gördün mü? "Dedi Naz.
"Eslem yenge Yekt-"Lafımı Naz
"Yenge mi Eslem le Yekta sevgili mi?"diyerek böldü.Hakli kız yenge deyince yanlış anladı.
"Yok değiller sevgili falan.Ama Yekta Eslemi seviyor hatta aşık hem de çok."dedim.
Uğur'dan
Eslemin notunu ailesine bildirdim.
Haluk bey beni aradı.Açtım."Alo Uğur hocam."dedi Haluk bey.
"Dinliyorum."dedim.
"Benim sizden bir ricam olacak."
"Tabi buyrun."dedim.
"Eslem e özel ders vermenizi istiyorum."seve seve.
"Kabul ediyorum."dedim.
"Ayrıntıları bu akşam benim evimde yemekte konuşalım Uğur hocam.Tabi müsaitseniz."dedi.
"Müsaitim Haluk bey.Siz evin adresini konum atın aksama görüşmek üzere."dedim.
"Bi kaç saate atarım konumu görüşürüz."dedi Haluk bey ve kapattı.Yess.Şimdi ben
Eslem'e.ÖZEL.ders.mi.vereceğim.
Allaaaah.Neyse olum Uğur şimdi sakin ol ve Eslem'e ona özel ders vereceğini söyle . Öğretmenler odasından çıktım ve nöbetçi öğrenciyi çağırdım.
"Nöbetçi."
"Buyrun hocam."
"12. Sınıflardan Eslemi çağır rehberlik odasına gelsin."dedim.
"Tamam hocam."dedi ve bahçeye çıktı.
Eslem'den
Yekta ile hala sevgili değildik.Okula girdik.Nöbetçi yanıma koştu.
"12 . Sınıflardan Eslem sen misin?"
"Evet benim."dedim Yekta da yanımda beni bekliyordu bizimkilerin yanına gidecektik.
"Uğur hoca rehberlik odasına çağırdı."dedi.
"Tamam."dedim.Nöbetçi gitti.
"Ben gidiyorum."dedim.Ve okula girdim.Hemen 2.kattaki rehberlik odasına gittim.Kapıyı çaldım.Ses yoktu girdim.Kimseyi göremedim.Arkamdan birinin sarilmasiyla afalladım.
"Gelmişsin güzelim."dedi.Bu Uğur hocaydı.Parfümü çok güzel kokuyordu.Sövmeyin Allah var.
"Gü-güzelim mi?"dedim.
"Evet sen benim güzelimsin."
"Saçmalamayın hocam.Bırakın beni."
"Şhtt güzelim sana zarar vermeyeceğim.İnsan sevdiğine zarar verir mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
General FictionYekta arabayı çok hızlı kullanıyordu ve cok sinirli gözüküyordu. "Yekta yavaş...Yekta korkuyorum."dedim. "İŞTE BENDE AYNEN BÖYLE SENİ KAYBETMEKTEN KORKTUM ESLEM.....O PIC UĞURUN SENİN YANINDA NE ISI VAR ESLEM BANA CEVAP VER."diye bağırdı Yekta.Hocas...