Uzun bir gecenin arkasından esneyerek uyandım. Dün bayağı içmiştik ve benim kafamın içinde uçaklar tepişiyordu. Elçin'in sesi duyuldu.
"Uyanmadın mı hala?"
"Uyandım Elçin. Koş bana bir ağrı kesici getir."
"Zaten getirdim akıllı şey. Gözlerini açsaydın görmen mümkündü." Gözümü açında üstünde iç çamaşırıyla elinde ağrı kesici ve bir bardak suyla bekleyen Elçin'i gördüm. Ağrı kesiciyi hemen ağzıma attım ve suyu dikledim. Bardağı geri verdim. Mutfağa doğru yöneldi. Kendi üstüme baktım. Benim de üstümde sadece iç çamaşırım vardı. Gözümün önüne dün gece gelmeye başladı.
Pitbull-Chris Brown = İnternational Love açtım. Tekilamdan bir yudum daha aldım. Çoktan kafayı bulmuştum. Elçin de öyle. Kaç bardak içtiğimi bile hatırlamıyorum. Yakında adımı bile hatırlayamayacağım. Bardağı sehpaya bırakıp t-shırtımı çıkardım. Bir tarafa fırlattım. Elçin çoktan üstünü çıkarmıştı. Ben de şortumu çıkardım. Onu da bir tarafa attım. Ellerimizi birleştirip dans etmeye başladık. Gecenin ilerleyen saatlerinde karşı komşunun ikizi rahatsız olmuş olacak ki bize bağırdı. Balkona çıktım.
"Ne var be?" beni süzdü. Yüzüne arsız bir sırıtış yerleşirken konuştu
"Gecenin bu vaktinde bu kılıkta sarhoş mu oldun?"
"Seni ilgilendiriyor mu?"
"Açıkçası benim yararıma."
"Bizim orada ne derler bilir misin?"
"Ne derler?" Sesli el hareketi çektim.
"Çocuk musun Allasen."
"Sen nesin?"
"Meteor? Kas yığını?" Piç smile yaptım.
"Piç? İbne?" Ofladı.
"Dalga geçecek hava bile bırakmıyorsun." diye homurdandı.
"En azından sana karşı yapıyorum. Boşa gitmiyor. Vestel'e gidiyor." gözlerini devirdi.
"Sarhoşken hiç çekilmiyorsun."
"Çünkü ben çekici değilim Şahin'im"
"Bu kötüydü."
"En azından sana giriyor." tekrar ofladı.
"Fazla kasıyorsun galiba esprileri ararken."
"Hayıııır! Adidas!" (Espriyi anlamayanlar için: Casio bir saat markası Adidas da öyle)
"Galiba ölüyorum. Hayatımda duyduğum en berbat espiriydi."
"Sıkıcı. Ben Kaçar. Hayır ben Buğran." diyerek yine berbat esprimi ortaya koydum. Orta okuldan Kaçar soyadlı bir sınıf arkadaşım vardı. Derste sıkıntıdan aklıma bu espri geldi. Evet işsiz diyebilirsiniz. İçeri girdim. Ve dansa devam...
Alelacele ayağa kalktım. Pencereden dışarı baktım. Karşı komşunun ikizi bana sırıtıyor. Alt dudağımı ısırdım. Evet yaptığım berbat bir şeydi. Tekrar süzmeye kalktı ama perdeyi çektim. Üstüme bir şort ve salaş siyah bir t-shırt geçirdim. Mutfağa ilerledim. Elçin bana baktı. Kendimi sandalyeye bıraktım. Elçin sessizliği bozdu.
"Dün geceyi hatırlıyor musun?" dedi.
"Emin ol o geceyi hatırlasaydın intihara kalkışırdın. Karşı komşuya rezil olduk." diye homurdandım.
"Ciddi olamazsın!"diye cırladı.
"Her zamankinden daha ciddiyim. Hatta şu anda dünyanın en ciddi insanı bile olabilirim." Çığlığı bastı. Kulaklarımı kapattım. 15 saniye sonra ses kesildiğinde kulaklarımı açtım. Evet işkence bitene kadar saymıştım.
"Derdin ne senin. Az daha baygınlık geçiriyordum."
Arat'tan Devam;
Canım uykumdan yarım saattir çalan şarkıyla kalktım. Saate baktım. 2 mi? Bu saatte kim şarkı açar ki. Muhtemelen şarkıdan tek rahatsız olan benim. Balkona çıktım. Karşı tarafın penceresine baktım. İç çamaşırıyla dans eden bir adet bana tüfekle ateş eden kız ve ona benzeyen bir kız daha. Sarhoş olduklarına kalıbımı basarım.
"Kapatın şu müziği! Uyuyamıyorum lan burda!" diye kükredim. Dışarı çıktı.
"Ne var be?" diye bağırdı. Onu süzdüm ve piç smile yaptım.
"Gecenin bu vaktinde bu kılıkta sarhoş mu oldun?"
"Seni ilgilendiriyor mu?" dedi.
"Açıkçası benim yararıma."
"Bizim orada ne derler bilir misin?" aklımdan geçen bir şeyler var ama.
"Ne derler?" diye sorduğumda 'Nah' anlamında sesli el hareketi çekti.
"Çocuk musun Allasen." dedim.
"Sen nesin?" dedi.
"Meteor? Kas yığını?" Piç smile yaptı.
"Piç? İbne?" Ofladım. Bu kız resmen benimle dalga geçiyor. Küçük sürtük.
"Dalga geçecek hava bile bırakmıyorsun." diye homurdandım.
"En azından sana karşı yapıyorum. Boşa gitmiyor. Vestel'e gidiyor." öğüresim geldi ama gözlerimi devirmekle yetindim.
"Sarhoşken hiç çekilmiyorsun." dedim düşüncelerimi ortaya koyarak.
"Çünkü ben çekici değilim Şahin'im" dedi. Sinirlenmiyorsun. Sadece berbat bir espriydi.
"Bu kötüydü."
"En azından sana giriyor." tekrar ofladım. Ben yakında sana gireceğim. Sakin.
"Fazla kasıyorsun galiba esprileri ararken."
"Hayıııır! Adidas!" Bayılacağım bir beni tutsun!
Hayır! İncir!
Siktir git iç ses.
"Galiba ölüyorum. Hayatımda duyduğum en berbat espiriydi."
"Sıkıcı. Ben Kaçar. Hayır ben Buğran." diyerek yine berbat esprisini ortaya koydu ve gitti. Ben de hazırlanıp BMW'me bindim. Klübe sürdüm. Otoparka park ettim ve içeri geçtim.
...♫♫♫...
Yaklaşık 3 saattir Klüpte takılıyorum ve çok sıkıldım. Dışarı çıktım. Otoparka ilerlerken o 2 kızı görünce bekledim. Arabama bir şeyler taktılar ve arabamın yanındaki arabaya da taktılar. Sonra bayağı ilerledikten sonra bir şeye bastı ve BOOOMMM! Hasan! Onu öldürdüler. Sinirle onlara doğru koşmaya başladım. Beni gören ikisi kaçıştılar. Çıkmaz sokağa doğru koştuklarını biliyorlar mı acaba? Çıkmaz sokağa vardıklarında etrafı hızlı bir şekilde süzdüler ve ikiye ayrıldılar. Balkonlara tutunarak duvarın tepesine çıktılar. Bir dakika! Bunların ayağında topuklu var! Ben de çıktım. Arkalarından koştum. Bir Mercedes'in üstüne atladılar. Araba göçtü. Ben de aşağı atladım. Bizim mahalleye geldiklerinde bir Tofaş'a bindiler. 'Ben Şahin'im!' kelimesi beynimde yankılandı. Geri geri üstüme gelmeye başlayınca ben de evimizin kapısına ilerledim. Ama beni ezmek yerine driftle döndü ve mahalleden çıktı. Arkasından ilerlemek yerine eve girdim ve duş aldım. Kendimi yatağa atıp Watsapp grubuna girdim. Mesajları okurken gözlerim kapanmaya başladı ve gerisi karanlık.
☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻
Bölüm biraz kısa oldu üzgünüm ama yine de Vote'lerinizi eksik etmeyin. Sizi Seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK ÇETESİ
FanficDeli bir kız ve çetesi birlikte deli maceralar yaşıyor. Bazen iyi bazen kötü. Macera maceradır. Güzel de olsa kötü de olsa. Peki ya esas kız olmayan hislerine karanlığa tutularak kavuşursa. Hem de ondan kaçarken.