Esin
Gözüme giren güneş ışıklarına engel olmaya çalıştım. Ama yüzümü buruşturmaktan başka bir şey yapamadım. Esnedim ve oturur konuma geldim. Gözümü aralayıp Elçin'e baktım. Uyuyor hala ya off. Ayağa kalktım. 3 yumurta kırıp omlet yaptım. Krep yapmayı unutmadım. Ve birkaç şey daha. Hazır olduğuna emin olduktan sonra banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettim. Siyah lenslerimi çıkardım. Kaç gündür gözümdeydi. Biraz daha çıkarmasaydım kör olabilirdim. Mavi gözü sevmediğim için hep saklıyordum. 8 yaşımdan beri kimse beni mavi gözlü görmemişti. Akrabalarım tabii ki görmüştü. Onlar haricindekiler görmedi. Odaya gidecekken camdan sesler geldi oraya yöneldim. Pencereyi açıp başımı uzattım.
"Napıyon lan sen? Beynini s**tiğim."
"Kes sesini! Senden daha güçlüsü geldi! Sana burada saygı yok!"
"Çağırın benden kim güçlüyse. S**eyim belasını! Sizi de s**ecem! Bir kazanayım bekleyin siz!" kafamı çekip pencereyi kapattım.
"Kalk Elçin!"
"Tamam be kalktım. Kime bu sinir?"
"'Saygıları' gitmiş bana karşı." dedim saygıları tırnak içine alarak.
"Döveriz kuzen takma." dedi odama gitti ve giyinmiş bir şekilde çıktı.
Elçin'in kıyafetleri
Ben de askılı siyah yarım t-shirt altına bir şort üstüne kareli gömlek bağladım. Siyah topuklu ayakkabılarımı giydim. Bilekliklerimi taktım. Gözüme gözlüğümü geçirdim. Zil çaldı. Kapıyı açtım. Kızlar gelmiş. Onlar içeri girdikten sonra onara kısaca olayı anlattım. Onlar da giyinmeye gittiler.
Esin'in Kombini
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK ÇETESİ
FanficDeli bir kız ve çetesi birlikte deli maceralar yaşıyor. Bazen iyi bazen kötü. Macera maceradır. Güzel de olsa kötü de olsa. Peki ya esas kız olmayan hislerine karanlığa tutularak kavuşursa. Hem de ondan kaçarken.