CHAPTER VIII
Uff... Ce s-a intamplat cu tine Andrew? De ce ai devenit asa sensibil? De ce iti pasa asa mult de ea?Sigur inima iti joaca feste, asta e! Ba nu... Arhh!
Andrew se duse la camera de la sfarsitul holului si o deschise cu o cheie, scartaind putin usa, intra inauntru si camera era plina cu multe instrumente, foste lucruri si partituri care erau de pe vremea cand s-a lasat, a promis ca va uita tot, dar aceasta fata ii reamintii de astea, ii era dor sa cante, sa urce pe scena cu zambetul pe buze,ii era dor de tot,dar nu le mai avea...
Se aseza la pian si cu teama incepu sa cante Saviour si zambea! Un zambet pana la urechi ii rasarise pe fata, cate o lacrima se scurse din fiecare ochi, pe obraz si mai apoi pe pian. Era fericit, asta conta atunci, se pare ca domnul rece nu era tocmai stana de piatra.
Rasufla si se duse intr-un anumit colt, unde erau cantece neterminate, cauta unul si-l gasii. Rebel Love Song. Avea de gand sa-l termine, dar nu stia de ce, luase un pix si incepu sa scrie pe nerasuflate.
Dupa ce termina de scris, incepu sa caute niste melodii potrivite, dar la dracu! Nu gasea nimic bun. Iesii din camera si deodata ii traznii in minte : Ba, nu e cumva noiembrie? Eeeh, lasa...
Hayley era in camera si canta Hollywood Undead - Christmas in Hollywood. Andy asculta la usa si zambea, ii placea mult cum canta ea.
- It's Christmas in Hollywood
Santa's back up in the hood
Intra in camera lui si isi lua telefonul si incepu sa caute poze mai vechi cu el si isi aminti pentru a doua oara pe azi cat de fericit putea fi in acele momente. O lacrima ii se scurse din ochi, dar o sterse.
Deodata Hayley intra in camera lui si striga :
- Ningee!
------------------------------------
Scuze ca-i scurt, dar cineva, nu zic cine, Xander, nu a vrut sa colaboreze :|
CITEȘTI
Cold Soul
FanfictionCe se intampla atunci cand fiinta care ti-a dat viata iti face 4 ani ca iesiti din iad? Ce ai face in privinta asta? Hayley, cea care, de la divortul parintilor, traieste 4 ani de chin, insulte, batai... toate astea venite de la persoana care trebui...