-Poftim? intreaba Andrew.
-Ninge! N-auzi? spusese Hayley razand.
Andrew se uita mai ceva ca pisica in calendar, la Hayley, care parea ca radiaza de fericire. Ceva neobisnuit la ea, deoarece -de cand a venit aici- a vazut-o: trista, furioasa, suparata, neutra, dar niciodata fericita.
-Putem merge afara, te rog! se ruga aceasta de Andrew, cu un chip de te ungea pe inima.
-Dar... e firg, iar mie nu-mi place frigul. ii raspunsese acesta arogant.
-Hai, o sa te imbraci bine, te rog! continua aceasta sa se roage, ea fiind deja pregatita pentru a iesi afara.
-Nu! Nu vrea sa ies af-... dar nu apuca sa termine ce avea de zis, deoarece Hayley il tari, la propriu, pe Andrew pana jos, in fata usii, si ii puse o caciula pe cap, un fular la gat si niste manusi in maine. Acesta aratand ca un copil imbracat de mama lui.
-Acum taci! Doar nu o sa te omoare putina zapada. ii zise aceasta.
Iesisera afara, unde ningea atat de frumos. Padurea fiind repede acoperita de zapada si transformandu-se repede intr-un peisaj de vis. Ca unul despreins din basme.
Andrew pasii in fata, pe zapada. Chiar daca nu recunostea, ii placea ceea ce vedea. Revenindu-i in minte niste amintiri placute. Cand, dintr-o data, se trezeste cu ceva rece pe fata.
-Direct la tinta! Te-am nimerit! urla Hayley, razand in acelasi timp, deoarece acum Andrew avea fata plina de zapada. Asta datorita bulgarelui care il nimerise din plin.
-A, deci vrei razboi? Bine, bine. Ti-ai facut-o cu mana ta. spusese Andrew in timp ce facea un bulgare si-l arunca inspre fata.
In timp ce Hayley se ferea de acel bulgare, Andrew alerag spre ea, prinzand-o de talie, si cazand amandoi in zapada. Andrew fiind deasupra ei. Imadiat acestia rosira, cand si-au data seama in ce ipostaza se aflau si ca fetele lor erau la doau cativa centimetri departare.
-Aaa... eu... aaa... incepuse Andrew.
-Defapt... eu... aaa... continua Hayley.
Amandoi isi inghitira cuvintele. Situatia devenind una jenanta pentru ambele parti. Dar Hayley a avut sclipitoarea idee de a lua o mana de zapada si de a-l freca pe Andrew pe fata cu ea. Acesta, surprins de gestul fetei, se ridica brusc si cazuse, din nou, in fund, pe zapada.
-Parca ai zis ca e razboi. spusese Hayley ridicandu-se, facand un bulgare si dand cu un bulgare in sus si prinzandu-l, repetand chestia asta in timp ce vorbea. Parand ca ea e foarte degajata de situatia care tocmai s-a intamplat.
-Prea bine, tu ai vrut-o! o ameninta Andrew.
Acesta se ridica, o prinse pe Hayley de mana, facand-o sa scape bulgarele din aceasta, si incepse sa o invarta printre fulgii ce cadeau din cer. Dupa care o lasa sa cada jos -deoarece era destul de ametita din cauza gestului lui Andrew-, iar apoi o acoperii toata cu zapada, pana aceasta nu se mai vazuse deloc. Cu exceptia mainii stangi, care reusii sa o scoata cat de cat din zapada. Daca nu-i cunosteai si nu le stiai povestea ai fi putu spune ca erau un cuplu de tineri foarte fericiti si indragostiti pana peste masura, unul de altul.
* * *
Dupa bataie cu bulgari, Hayley incepuse sa faca ingeri de zapada, dar in acelasi timp se si ridica si facea si bulgarii necesari pentru un om de zapada. In timp ce Andrew intrase sa pregateasca doua cani cu ciocolata calda pentru amandoi, pentru a se incalzi. Macar acum o putea scuti pe Hayley de bucatarie si s-o lase sa se bucure de prima zapada din an. Desi, anul acesta, venind destul de devreme.
CITEȘTI
Cold Soul
FanfictionCe se intampla atunci cand fiinta care ti-a dat viata iti face 4 ani ca iesiti din iad? Ce ai face in privinta asta? Hayley, cea care, de la divortul parintilor, traieste 4 ani de chin, insulte, batai... toate astea venite de la persoana care trebui...