Chapter 4

425 33 4
                                    

CHAPTER IV

Dimineata urmatoare a venit repede, iar Hayley se trezise inaintea lui Andy. Ceasul indica ora 7 jumatate. Fata se dadu-se jos din pat, lasandu-l pe Crow sa mai doarma. Intra in bucatarie si se gandii. Cu ce avea la indemana reusii sa faca o prajitura cu ciocolata. O taie si o puse in farfurii, apoi iesii afara si isi aprinse o tigara. Da, Hayley fuma, inca de cand a facut 16 ani. Cat fuma, era prinsa in ganduri. Este destul de ciudat, ma intreb ce a patit de este asa. Sigur a trait ceva care l-a facut sa devina asa. El nu parea genul de persoana care sa fie asa. Nu-i bai, Sherlock Hayley va dezlega mis... . Hayley nu apuca sa-si termine gandul, ca auzii acea voce rece intreband :

- Fumezi? De cand?

- Da, fumez, dar nu foarte des. Fumez de la vreo 16 ani...

- Apropo cati ani ai? intreba el cu o urma de curiozitate in glas.

- 17, voi implinii 18 peste cam 2 luni.

- Ok... Mancarea e facuta? intreba el revenind el la indiferenta lui de toate zilele.

Mersera amandoi si se asezara la masa, incepura sa manance, Hayley tragand cate un ochi la Andrew, care parea si el pierdut in ganduri. Fata sparse linistea :

- Ar cam trebuii sa cumpar alte alimente.

- Cand vrei sa faci asta sunt bani in sertarul ala, aratand spre unul care avea culoarea alba.

- Ok, ingana Hayley si incepu sa spele vasele.

Andrew era atent la toate miscarile pe care Hayley le facea cu mare precizie. Nici el nu stia de ce o urmareste asa, dar tot ce stia era ca totusi o facea din nu stiu ce motiv, dracu stia care.

Dupa ce spala vasele, Hayley merse sa se schimbe cu ce avea si plecase la cumparaturi, in acest timp, Andrew il cauta pe Crow si il gasii tocmai in camera "menajerei" ei. Se uita in rucsacul ei si vazu un mp3 plin, dar plin nene cu melodii. Erau peste 300, cred. Andrew ramase uimit si pornii o melodie la nimereala. In casti rasuna Ritual - Black Veil Brides. Incepu si el sa fredoneze amintindu-si de acele vremuri.

- Rise up and celebrate your life, you're not alone in our ritual...

Isi amintii exact cum a reusit sa compuna piesa, era scrisa din suflet si cuvintele erau extrem de credibile, dar cum e atunci cand nici tu numai crezi in cuvintele spuse odata de tine si normal, fiind adevarate. Dar, totul ramane o amintire vaga...

Ii pune inapoi mp3-ul si deodata ii sarii in ochi ceva. Un fel de caiet, Andrew il deschise si acolo, pe prima pagina scria mare, frumos cu grafitti "Black Veil Brides". Incepu sa se holbeze la paginile caietului, erau multe cantece vechi scrise acolo si la sfarsit o poza in care purta un tricou cu trupa. Andrew schita cat de cat un mic zambet pentru o clipa, dar dupa puse inapoi caietul in rucsac si merse jos, unde Hayley venise de la cumparaturi.

- Nu ar trebuii sa mai iei niste haine? sparse el tacerea uitandu-se la rece, dar totusi putin cu blandete.

- Adica? intreba fata confuza.

- Nu mai ai haine la fosta casa care trebuie luate? se exprima mai bine Andrew.

- Ba da, insa nu credeam ca o sa ma lasi, mormai fata mai mult pentru ea, dar fiind auzita.

- Poti sa te duci, zise Andrew tot cu un ton rece dar cu o mica, micuta, minuscula urma de grija.

- Multumesc Andy... Aa...

Hayley tocmai isi dase seama ce greseala fatala a facut. Astepta o reactie nu tocmai placuta, dar spre surprinderea ei nu auzea decat torsul lui Crow care se mangaia de picioarele ei.

- Cu placere, zise tipul intorcandu-se si urcand scarile cu motanul lui dupa el.

Hayley zambii si pleca sa isi ia hainele necesare de la fosta casa...

---------------------

Heyaaa, next pus de Every, acum nu-mi dati cu tigai in cap, ok?

Cold SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum