Son Bölüm

108 12 0
                                    


Yoongi acele etmeden üst kata çıktı ve hafifçe kapıyı çaldı. Kapı anında açıldı ama açan Hoseok ya da Taehyung değil, hiç tanımadığı biriydi.


"Merhaba, arkadaşım iyi mi diye bakmaya gelmiştim" - Yoongi kendisini inceleyen bakışlar altında tuhafça gülümsedi.


"Bu aptalın Muhafız'ı mısın?" - Yoongi içeri girebilsin diye geri çekildi.


"Sen?"


"Taehyung'un Yol Gösterici'si Park Jimin." - kafasıyla mutfak yönünde işaret etti.



"Memnun oldum, ben Yoongi" - küçük mutfak masasın başına geçti. Hala gergindi.


"Kahve ister misin?"


"Benim gelme nedenim.." - Min'in konuşmasını yarıda kestiler.


"Uyuyorlar, çok yorgunlar" - Jimin çaydanlığı ocağa koyduktan sonra misafirini incelemeye devam etti.


"O zaman burada kalmama gerek yok"- Yoongi ayağa kalktı.


"Otur."- Jimin tıslayınca Min korkuyla yutkunup geri oturdu - "Yani konuşmamız gerekiyor o nedenle gitmene gerek yok diyecektim."


"Anlamıyorum" - karşısındakinin kolayca onu yönetebiliyor ve kendisinin karşı çıkamıyor olması Yoongi'inin hoşuna gitmiyordu. Kırmızı İp Yolu'nda yeni olduğundan tüm kuralları tam öğrenememiş ve onları daha kabullenememişti. - "Benden ne istiyorsun?"


"Korkuttuysam kusura bakma, korumam altındaki kişi az daha ölüyordu ondan sinirlerim pek yerinde değil" - Jimin derin nefes alarak karşısındakine barıştırıcı bardağı uzattı. - "Sadece kendi Hoseok'una daha iyi göz kulak olmanı isteyecektim. Bu iki bebeğin bağı o kadar güçlü ki çok az zedelense bile ikisi de ölür. Biz bile yardım edemeyiz, anlıyor musun?"


"Biliyorum." - sıcak kahveyi üfleyerek sessizce cevapladı Yoongi - "Her şeyden yoruldum. Birbirlerini bulduğu için her şey bitti sanıyordum, bağın dayanıklılık sınavını geçmesi gerektiğini tamamen unuttum."


"Her şey iyi olacak" - Park gülümseyerek Taehyung'u sakinleştirmeye çalıştığında yaptığı gibi Yoongi'nin de saçını okşamak için elini uzattı ama öylece kalakaldı - "Son zamanlarda bunu kaç kere söyledim bilmiyorum ama öyle olacağını dşünüyorum" - Jimin yine de karşısındakinin saçını okşadı.


"Hayatta her şeyin tamamen iyi olduğu oluyor mu da?" - Yoongi kahveyi yudumlayıp Jimin'e gözlerini dikti.


"Olmasını çok isterdim."


Kırmızı iplikle: İkiye ayrılmış  || VHopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin