Sziasztok!
Kaptam egy felkérést, az Üzenem neked:Fáj nevezetű körkönyvre, amit @ InMoment
indított, a felkérést küldte Weirddarkgirl Köszönöm hogy gondoltál rám :)
Egy kicsikét magamról
Kittinek hívnak, 17 éves vagyok, 5 hónap múlva leszek 18 éves.
Imádok Írni, olvasni. Nevelt gyerek vagyok 15 éve
(Rengeteg dolgot tapasztaltam az életem során, rossz és jó dolgokat egyaránt)
Én magam is depresszió árnyékában élek már lassan három éve.
Én a depresszióról, fogok írni. / Tapasztalatokról egyaránt!
Egy véget nem érő folyosó. Üzenet a papíron.
Az emberek sajnálata, sokszor megbénítja a másik embert. Amikor valaki rád néz, és látod a szemiben a hazug gondolatokat, már akkor érzed, hogy az emberek, akik körülvesznek, nem igaziak. Hamis emberek, akik nap, mint nap, még saját magukat is becsapják. Minden egyes ember mosolyog, akivel szembe találod magadat az utcákon, de egy igaz ember nem létezne, aki tiszta szívből mosolyogna. De ha még is van ilyen ember, azt ritkán vesszük észre!
Fáradt vagyok lelkileg, testileg egyaránt. Belefáradtam abba, hogy folyton maszkot húzzak az arcomra, hogy a szomorúságomat felváltsam vidámságra, csak azért, hogy a többi ne kárörvendjen, ne érezze jól magát az én szomorúságom miatt.
Mikor próbálom el fojtani a könnyeimet, mosolyt varázsolni az arcomra, miközben széttörök legbelül.
Kérdem én, mi jó abban, hogy másokon nevetünk? Mi jó abban, ha mást vetünk meg ahelyett, hogy tudnánk mi a fő probléma gyökere, és segítenénk neki, hogy jobb legyen. Miért kell bántani egymást szavakkal? Miközben ott lenne a mosoly mely többet ér minden szónál, mi még is szavakkal bántunk!
Hány ember sír át éjszakákat?! Hány ember bántja magát testileg, csak azért, hogy megnyugodjon, hogy ne másnak okozzon fájdalmat a kitörekvő szavaival?!
Varázsolj mosolyt arcodra anélkül, hogy az hamis lenne! Hidd, el az emberek visszamosolyognak rád!
Gyógyíts szavakkal, Jobb ember leszel, higgy nekem.
Gondolkodj, mielőtt cselekszel!
Ne játssz az emberek érzéseivel!InMoment Kérte hogy tegyük ki az előszóban.
Jelöltjeim
ESTÁS LEYENDO
Üzenem neked:Fáj 83. Befejezett
No Ficción@InMoment körkönyvének a 83. része ~ weirddarkgirl DEPRESSZIÓ ....