"Ik kan je heus wel verslaan" van: glitterUnicornQueen

136 6 5
                                    

Pov Crystal

Ik zit nu in biologie das 1 van de leukste vakken want van mevrouw kragt mag alles dus zit ik nu op m'n telefoon met Diamond te appen m'n tweelingzus we zitten onze volgende grap voor te bereiden Diamond is altijd zo'n beetje de gene die van ons twee de liefste is onze volgende grap is voor de directeur het wordt de beste grap ooit en hij begint over 5 minuten alles is al voorbereid ik moet nu Diamond eruit laten sturen oké haar geluid staat aan en ze heeft de ringtone van F*CK school aan en nu moet ik haar bellen en dan hoor ik F*CK school door alle boxen van de school en Diamond hoor ik mee zingen met een microfoon en de bel dat mijn klas eruit mag ik ren de klas uit naar de plek waar ik en Diamond verzameld hebben de directeur komt de gang op en dan staat ie op het kruis er komt verf op hem hij loopt een stap verder en er komen allemaal zaadjes op hem daarna worden de vogels los gelaten en daarna zet ik een snavel op z'n kop en ik zie heel de gang vol met kinderen foto's maken voor social media. Ik loop naar de directeur toe en zeg tik tok zijn hoofd is rood van woede en sleurt mij en Diamond mee naar het kantoor ik zie diamond proberen haar lach in te houden maar ik doe niet eens de moeite ik lach hem totaal uit hij zegt dat ik dit keer echt te ver ben gegaan want dit is al mijn 3de waarschuwing diamonds 2de omdat ik had een keer een meisje in elkaar geslagen omdat ze me uitmaakte voor h**r opeens komen mam en pap binnen ze zeggen dat ze er al een keer eerder aan gedacht hebben maar dat het nu definitief is ik moet naar een kostschool.

SchrijfwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu