Alkol kanıma işlemiş, işe Murat'ın gözleride girince iyice sallanmaya başladım. Salak salak gülüp ses tonuyla mutluluğun zirvesine tırmanıyordum. "Sanırım sarhoş oldum" dedim gülerken. " Saçmalama iyisin" diyip gülümsedi ve işte gamzeleri.. yüzünün her santimini ezberlemeye hazırım sanırım.
Umursamadığım bir insandan hoşlanmaya başlamıştım. Belkide alkol değil, Murat ti başımı döndüren.
Arkadaşların arasında benimle rahat konuşmıyordu ve "biraz yürüyelim mi?" Dedi. Ayakta duramıyordum ama kabul edip ayağa kalktım. Yürüdük ve gecenin bir yarısı olduğu için karanlıktı. Kafenin yansıyan ışığıyla romantik bir hal almıştı gecenin karanlığı.. Bulunduğunuz yer çakıl taşları doluydu ve ben tam düşecekken beni kollarıyla kavradı. O beni dahada sarhoş eden o gülüşü yüzüne yerleşti. Belimden tutup gözlerimin içine bakıp "seni seviyorum " dedi işte o an esmer tenim kırmızıya bürünmüştü. Iyi ki karanlıktı. "Bende" diyip gülümsemekle yetindim sadece. Çünkü aklımı başımdan almıştı.
Ve bir sendeleme daha. Onuda düşürüyordum. Bir kahkaha patlattım bu halimize." En iyisi oturalım" dedi ve duvar kenarında duran büyük taşlara oturduk. Başımı gerçekten taşıyamıyordum. Kafamı omuzuna yasladım. Kaliteli parfümünün teniyle buluştuğu o koku başımı daha çok döndürmüştü. Ve beklediğim konuşmaya başladı..
"Seni okulda ilk gördüğüm an kalbimin atışı değişmişti. Kader ki seni tekrar karşıma çıkardı. Gülüşün siyaha çalan gülen gözlerin ve.. " dedikten sonra kokumu içime çekerek "bu koku benim kalbimin atışını hala hızlandırıyor" gülümsemekle yetinmiştim. Çünkü çok utanmıştım. Elimi tuttu ve sözlerine devam etti "seni seviyorum ve benimle olmanı istiyorum " dedi. Heyecandan deli gibi atan kalbimin atışını duymamasını umarken bu sefer ben konuşmayı devam ettirdim "bundan sonra seninleyim. Seni seviyorum galiba.. " dedim ve yine utanarak başımı omzuna yasladım.
Eve gitme vakti gelince kalktık. Eve bıraktı ve bana sımsıkı sarılıp o aklımı başımdan alan gülüşü yine yüzünde ki yerini aldı.
Eve gidince taşıyamadığım bedenimi yatağa bıraktım ve uykuya daldım.
Uyandığımda "Günaydın" mesajını alınca mutluluktan yatakta tepiniyordum. Meride uyaninca kahvaltıyı yapıp biraz gezelim dedik. Tabi ki olaaya merinin sevgilisi ali ve muratta dahil oldu. Her zaman gittiğimiz bir kafe vardı. Batak oynayacaktık. Berkcanida çağırdık. Berkcanla inanılmaz anlaşırdık. Bu arada berkcanla muratta birbirlerine çok yakın oturup çokta yakın arkadaşlardir. Normalde berkcan hep benim eşimdir batakta fakat yerimi murat a verip köşeden oyunu izledim. Gerçekten fazlasıyla eğlendiğim insanlardı. Oyunu bir kenara bırakıp sohbete daldık.Ve meri yaptı yapacağını.. "Masal çok güzel şarkı söyler!!" Dedi bir çırpıda. Yine esmer tenimin kırmızının her tonuna ulaştığından emindim. Berkcan ve Murat'ın büyük ısrarlarıyla şarkımı söylemeye başladım. Şarkının sözleri "Dün sarhoşken söyledim bu gün ayıkken dinle SENI SEVIYORUM "
Mest olduklari ikisininde bakışlarindan belli oluyordu. Murat ona düne dair gönderme yaptığımı anlamış olacak ki alttan alttan gülüp kulağıma "bende seni seviyorum" diye fısıldadı.
Bütün günü orda geçirip evlere dağıldık. Tabi ki Çakır gözlüm murat bizi eve bıraktı. Meriyle ayni apartmanda karşılıklı dairelerde oturuyoruz. O yüzden ya o bizde ya ben onlarda.
Hiç bitmicek gibi gelen ama bir yandan içimi kemiren ona karşı emin olmadığım hisleri duyarken kendimi öyle bir yemeğe vermiştim ki merinin sesini duyana kadar kendime gelmedim "neye bu kadar stres oldun anlat bakalım" dedi. Nasılda iyi tanıyor. Herkese karşı koruduğum duygularım beni her zaman meriye karşı ele veriyordu. "Emin olamıyorum murattan beni kıracakmıs gibi geliyor bilirsin hislerim kuvvetli ve her şey çok yeni ve ben sadece çok hoşlanıyorum ondan. Ama kıracak olsada ben bunu yaşayıp ders almalıyım diye düşünüyorum sence ne yapmalıyım? " dedim asık suratımın onu huzursuz etmesiyle gelip yanaklarımı sıkıp "önce şu suratını düzelt ve gamzelerini ortaya çıkar. Yapman gerekene gelirsede hislerinin kuvvetli olduğu kadar verdiğin kararlarda hep doğru " dedi ve o an ona sımsıkı sarıldım. Bana güç veriyordu..
Çalan kapı sarılmamızı böldü. Kapıyı kim açacak konusunda meriyle laf dalaşına girdikten sonra zafer benimdi. Meri kapıyı açtıktan sonra attığı çığlık benim yerimden sıçramama neden olmuştu. Kapıya koşarak gidince gördüğüm manzara karşısında kitlenmistim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masalın Kahvesi
Teen Fictionhiç ummadığı anda hiç ummadığı insana iliklerine kadar aşık olan kızın hikayesi