2

851 70 3
                                    

Byla jsem dost ráda, stihla jsem dojít do školy tak tak. Tím pádem jsem stihla i první hodinu což byla němčina. Sedla jsem si vedle mé kamarádky Sofí. ,,Víš kdo vydal včera video?" Řekla nadšeně. ,,Ale Sof víš, že já na YouTube moc nejsem, znám max. Goga." Odvětila jsem. "Ale no ták zkus hádat. Je taky z Pardubic a je to můj nejoblíbenější youtuber." Cítila jsem se docela špatně, že neznám ne jen youtubery, ale dokonce i nejoblíbenějšího youtubera mojí kamarádky. Posmutněle jsem odpověděla, že se moc omlouvám, ale opravdu nevím. Sof se na mě ušklíbla a odsekla mi ,, Přece Kovy."  Kovy? Nikdy o nikom takovém nemluvila nebo ano? Myslím, že ne.
Zazvonilo na hodinu a tak jen rychle dodala, že mi ho ukáže o přestávce.
Hodina jak štak utekla a my si to namířil do zeměpisu. Sedly jsme si do lavice a Sofí naťukala něco do mobilu. Poté ho otočila směrem ke mně. Nemohla jsem uvěřit, že mi ukazuje toho kluka z tramvaje. Musela si mého děsu v očích všimnout a tak se zeptala co se děje, že se tvářím jako bych viděla přízrak. Vylíčila jsem jí celé dnešní ráno. Po tom co jsem to vše odřekl začala pištět a nadávat ,, Jak ses s ním mohla setkat?! Omg! Já ti tak závidím. Jaký je? Je tak hezký jako na videu a,aaa..."
,,Sofí klid. Je hezký to je pravda dokonce i milí. Ale víc nic nevím a navíc jsme se dnes viděli asi poprvé a naposled.
Po škole
Po škole jsem opět nastoupila do tramvaje se sluchátkama v uších, zahleděná do knížky. A co se nestalo. Narazila jsem opět na toho jak se jmenuje Kovyho? No já mu budu říkat asi Karel. Opakovalo se to stejné co ráno. Omluvila jsem se mu a on se mi jen smál. ,, Jak může být někdo tak nepozorný?"
,, No jo to jsem já" řekla jsem s úsměvem. Nechtěla jsem mu, ale říct o podpis nebo tak pro Sofí. Vlastně jsem nechtěla, aby věděl, že vím, že je youtuber.  Ale i tak jsme se zakecali. Moc dobře se s ním povídá. Zjistila jsem, že se asi budeme takhle v tramvaji výdat každý den, za což jsem byla ráda.
Bohužel cesta uběhla a já musela vystoupit. Rozloučili jsme se s tím, ale že se uvidíme zase zítra. 

Je tu další část! Doufám, že se líbí. Všechny své návrhy na pokračování, ale můžete psát do komentářů. 👇🏼
Jinak se chci domluvit, že by epizody vycházeli třeba středa, pátek a neděle? Co vy na to? Opět koment ploším. Jinak ještě zítra výjde jedna takhle po sobě pak asi až v něděli. Děkuji za přečtení. Mějte se 💖👋🏻

Depressed / feat. Kovy [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat