Part 6

735 58 7
                                    


,,Jestli budeš chtít něják pomoct, víš že jsem tady vždy pro tebe.'' Na žádná slova jsem se nezmohla a tak jsem se svalila jen do jeho náruče a brečela. Takhle jsme vydrželi asi ještě 10 minut. Potom Kovy opět promluvil. ,,Cheš abych tady zůstal přes noc?'' Jen na kývání mám sílu. Ale ne, musím se vzchopit! Určitě budou ok. Teda doufám.

Večer

Kovy mi udělal večeři a řekl, ať toho do sebe narvu co nejvíc. Snědla jsem polovinu a omluvně se podívala na něj, že už toho víc nesním. Tak jsem přidala kompliment už mi bylo i líp tak to šlo snadno, žádná přetvářka. ,,Páni nevěděla jsem, že umíš tak dobře vařit. Ale opravdu už nemůžu.'' ,,Tak teda děkujů no'' Odpověděl s jeho úžasným úsměvem. ,,Podíváme se na nějáký film?'' Dnes se mi už nic nechtělo tak jsem opět souhlasila. ,,Já tady po tobě uklidním a ty půjdeš vybrat film?'' řekla jsem. Nadšeně souhlasil. ,,Jak si přejete Milady.'' Už jsem byla hotová a tak jsem došla za Kovym do pokoje. Vybral nějákou komedii, prý abych se ještě víc rozradostnila.

Asi v polovině jsme se na sebe podívali. Já se mu podívala do těch jeho nejmodřejších očí a úplně se ztratila. ,,Takhle ti to sluší mnohem víc, když se směješ. Jsi nádherná.'' Lehce se začervenal no a já taky. Usmívali jsme se na sebe tak dlouho , dokud nespojil pomalinku naše rty v jedno. Byla to ta nejlepší chvíle. V břiše motýlci, v hlavě vymeteno a v tváři jsem musela být rudá jak paprika. Na mé neštěstí to přestalo. Odtáhli jsme se od sebe a nevěděli co říct. ,,J-á já moc se omlouvám, když ty jsi byla tak pěkná no a..'' Mně se ten polibek tak líbil, že jsem chtěla další tak jsem ho umlčela ještě jedním polibkem. Pak jsem mu pošeptala ,,Neboj já se nezlobím.'' Usmál se. ,,Takže to znamená, že by semnou ráčená slečna Amber chodila?'' Řekl nejistě, ale s úsměvem. ,,Pán si něják věří ne?'' Chtěla jsem ho trochu pozlobit. Trošku zesmutněl. ,,No jasně, že bych chodila.'' Vybafla jsem na něj. Okamžitě se mu zaleskly oči. Pak už jsme leželi jen vedle sebe a usmívali se na sebe. Kovy mě ještě potom hladil po vlasech a já byla za tu chvílí strávenou s ním neskutečně šťastná. To jsem ještě nevěděla co mi udělá, ale nepředbíhej me, že ano?

Další kapitolka ejj... doufám, že užíváte prázdniny. Jinak budu ráda za každý koment nebo votes. Mějte se fajn užívejte prázdniny co nejvíc a přeji příjemný zbytek večera.  ( píšu to na notebooku takže tady nejsou emoji :()

Depressed / feat. Kovy [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat