Part 18

342 43 8
                                    

Tákže, mám tady jednu z posledních kapitol! 🙏🏼 Snad se tedy bude líbit a vy už přemýšlejte nad novým příběhem, koho byste tam chtěli. ❤️
Enjoy! 💞💞

Číšnice nám zatím přinesla naši objednávku. Musel jsem si dát velký kus dortu, abych doplnil cukry a energii. Martin začal hledat něco na mobilu. To co mi ukázal mě tolik rozzlobilo, znepokojilo, zklamalo a nevím co všechno ještě. Neměl jsem slov. Rozběhl jsem se se slzama v očích do svého pokoje.

Brečet jsem musel opravdu dlouho. Oči jsem měl červené a zarudlé. Vlasy rozcuchané a polštář úplně promočený. Šel jsem proto do koupelny něco ze sebou udělat. Dát si sprchu, vyčistit zuby a tak. 
Vylezl jsem z koupelny a šel se obléknout. Když jsem si už jen dozapínával ( existuje to slovo vůbec? 😂 ) košili, někdo zaťukal. Byla to Amber.

Amber
Po tom co jsem vše slyšela, nechtěla jsem nic mít ani s jedním. Chvilku jsem brečela a přemáhala se, nakonec jsem se odhodlala a zaklepala na dveře pokoje od Karla.
Vypadal docela upraveně. ,, Co potřebuješ?" Jeho tón se mi moc nelíbil. ,, Chci si promluvit o tom co ti řekl Martin." Vydechla jsem ze sebe. ,, Takže ty jsi nás šmírovala?" Zněl docela dotčeně. ,, Něco jsem zaslechla, na chodbě jste nešli přeslechnout." Vypadal, že mi moc nevěří. Byl takový chladný. Myslím, že to nebylo jen tím co mu Martin řekl. ,, Ách,  na chodbě. Tak to nezapomeň říct svému miláčkovi, jak jsme tady na tebe všichni zlý." Chvilku jsem tam stála a nevěřila tomu co říká. Nadechla se a chystala se něco říct. Kája byl však rychlejší a zavřel mi dveře před nosem.
Stála jsem tam jak opatřená. Věděla jsem, že za to může Martin, ale i tak jsem ho Kájovi vyčítala. Měl mi věřit, měl si mě vyslechnout. Já mám taky právo na to se do toho vložit. Vždyt je to přece o mně. Stojím tam asi tak ještě dvě minuty, pak to vzdám a jdu přímo za Martinem.
Vidím ho jak vystupuje z výtahu. Bez přemýšlení jdu rozhořčeně za ním. ,, Můžeš mi prosím říct co ti na mně vadi?!" Skoro jsem až řvala přes celou chodbu. Jen se na mě usmál jakože nic. ,, Já? Já proti tobě nic nemám, jen nemám rád holky, který se chovají tak jako ty. Takže vlastně, jo nemám tě rád, ale ne jen tebe." Co to sakra mele? Totálně jsem se v tom ztrácela. ,, Proč? Proč mi to děláš?" V očích se mi zaleskla bezmoc a slzy. ,, Nechci, aby někdo takhle manipuloval s mým nejlepší kámošem. Prošel si toho dost. A ty ho jen využíváš!" Zdůraznil slovo využíváš a vklidu šel do svého pokoje. Vůbec jsem nechápala co se jako právě teď stalo.

Kovy
Zavolal mi Martin, že už je tady jeho gf. Neměl jsem vůbec náladu se dívat jak se budou oblizovat a šahat po sobě. Ale i tak. Sjel jsem dolů výtahem k recepci, kde měla čekat i s Martinem. Málem jsem tam dostal infarkt, když jsem viděl, kdo je jeho nová holka

Depressed / feat. Kovy [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat