Part 14

448 45 2
                                    

Už zase ta vzpomínka. Ihned jsem ji dostal z hlavy. Amber začala pomalu, sama od sebe mluvit co se vlastně stalo. ,, Karle, je mi to moc líto. To co jsem chtěla udělat. Víš přemohly mě vzpomínky. Nikdy to už nebude jako dřív. Ale nemohla jsem to udělat, ne dnes, ne když jsi tu ty. Nemůžu tě opustit. Jestli mě skutečně miluješ tak jak říkáš." Vzlykla. ,,Am, jistě, že tě miluji, tak jak jsem ještě nikoho nemiloval. Tohle mi už nikdy nedělej, jasný! I když jsem rád, že bys mě tady nenechala samotného." Pomohl jsem jí vstát a zavázat řezné rány, které byli dost hluboké na to, aby byla chvilku v bezvědomí a aby tam měla jizvy, ale ne zase tak moc hluboké, aby opustila tento svět.
Amber
Byla jsem tak ráda za Kovyho. Nebýt jeho tak bych tady už nebyla. Ty slova, všechny slova co mi kdy řekl jsou to co mě drží. Ale kurva, nejsou, byla jsem tak naivní. Tak hrozně moc.
,,Tak, kde máš kufr, lásko?" Řekl s úsměvem. ,,Pod postelí." Snažila jsem se aspoň o fake smile, jenže Kája si toho všiml. ,,Ale noták, co to je? Na mě se nemusíš přetvařovat." Dopověděl to a dal mi pusu. Teď jsem se konečně usmála. Doopravdy. A Kája mi začal pomoc balit. Bylo to super, teda super, no zpívali jsme si a každou chvilku jsme si dali nějákou tu pusu. Pro holku co chtěla ještě ani ne před hodinou spáchat sebevraždu to bylo super. Začala jsem pomalu zavírat oči, když v tom mi začalo kručet v břiše. ,,Amber, kdy jsi naposledy jedla?" Řekl ustaraně. ,,Naposledy jsem snídala." Řekla jsem provinile. ,,Ale no tak, dojdu nám něco uvařit a pak půjdeme spát, čeká nás náročný den. Takže běž zatím do sprchy a žádná sebevražda! Souhlas?" Musela jsem se usmát, zněl jako velkej psycholog. ,,Souhlas!" Řekla jsem s úsměvem a odešla do koupelny.

Děkujů všem za krásné ohlasy. Je to už okoukané, já vím, ale prostě Vám chci říct jedno velké DĚKUJŮ ❤️ pokud byste měli nějáké otázky na mě, nebojte se mě zeptat. Stejně tak pokud by Vás napadlo jak by se příběh mohl dál vyvíjet neváhejte napsat.
Jinak každý votes a hlavně komentář potěší 💞

Depressed / feat. Kovy [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat