Shiki Haruya nebyl až tak strašný zaměstnavatel, jak si Shizuo zprvu myslel, když se dozvěděl, že jde o významného člena Awakusu-kai. Díky různým historkám měl trochu zkreslený pohled pokud šlo o yakuzu, ale práci potřeboval, takže nemohl odmítnout.
V lepším čase si Shiki nemohl svého nového zaměstnance sehnat. Awakusu-kai se totiž řítilo do války proti jiným skupinám a obávaný Heiwajima byl jako eso v rukávu. Většinu času jen Shizuo tiše stál za svým zaměstnavatelem, ale pohled na něj prostě stačil k odrazení veškerých plánů k napadení Shikiho.
Shizuova pracovní náplň byla prostá. 24/7 být Shikimu po ruce a chránit ho. Díky Akabayashimu, který si Shizuu velice oblíbil, však nemusel tento pracovní plán dodržovat na jedničku.
Řekněme, že i bez důvodu, ale s předčasným varováním, si mohl Shizuo udělat pár hodin volna. Avšak Shizuo to moc nevyužíval.Jedním z důvodů, proč raději zůstával v práci, byla malá Akane. Ostatně, ta když zjistila, kde teď pracuje, navštěvovala Shikiho mnohem častěji.
Další velkou výhodu ta práce měla. S Shikim byl většinou zalezlý v budově a proto nemusel sledovat odsuzovačné pohledy, když by procházel Ikebukurem.
Ale na světě není nic perfektní a tahle práce sebou obnášela jeden velký problém. Awakusu-kai využívala spoustu informátorů a bohužel pro Shizuu, byl Izaya nejlepší ve své práci a s Shikim spolupracoval velice často. O to častěji, když zjistil, kdo to Shikiho hlídá.
Shizuo věděl, že informátorovi nemůže ublížit, pokud si to Shiki nebude přát. A Izaya to samozřejmě věděl taky.
Orihara byl už kolikrát upozorněn, aby Shizuu neprovokoval, ale Izaya měl pro něj prostě slabost a tohle si odpustit nemohl.
Stejně jako nyní, seděl Izaya na gauči naproti Shikimu a informoval ho o věcech důležitých pro budoucí kroky. Co chvíli ale pokukoval po Shizuovi, který stál kousek za Shikim.
Temná atmosféra kolem Heiwajimi byla skoro hmatatelná.
"Orihara-san, doufám, že tě upozorňuji naposledy." řekl vážně Shiki.
Izaya nahodil ten nejnevinější úsměv, kterého byl schopen. "Promiň mi, Shiki-san, ale stále si nemůžu zvyknout... Navíc mě znervozňuje jeho výraz."
"Jistě, až na to že nervozní člověk se chová jinak."
"Fufu~ dostal jsi mě." zavrkal Izaya. "Ale k práci již není co říct." dodal s pokrčením ramen. "Na zbytek se musím ještě podívat. Budu tě brzy informovat."
Shiki přikývl.
"No, ale asi si udělám zacházku a navštívím tě osobně." prohodil Izaya. Přitom mrkl na Shizuu až koketně.
"Heiwajima-san, vyprovoďte našeho hosta." řekl Shiki. "... a myslím, že pro dnešek vaše služby již nejsou potřeba."
"Ano, pane." ušklíbl se Shizuo. Rychle si to namířil k Izayovi, ale ten byl hned na nohou a začal couvat ke dveřím.
"Hou, hou, Shizu-chan!! Nezapo...!" víc už Shiki neslyšel, jelikož Izaya zmizel v chodbě, následován nespokojeným Shizuou.
Shiki se s povzdechem natáhl po cigaretě.
"Byl tady informátor že?" ozval se ve dveřích Akabayashiho pobavený hlas.
Shiki na něj sklouzl pohledem. "Děje se něco?"
"Jen menší střet na severní straně." zavrtěl hlavou Akabayashi. Usadil se na gauči vedle Shikiho a přitom mu zapálil cigaretu. "Vsadím se, že ty dva slyšel i Aozaki spolu s Dougenem tam u sebe." ušklíbl se.
ČTEŠ
Strážce [Pozastaveno]
FanfictionZ jistých důvodů dostane Shizuo výpověď. Když už to vypadá pro Ikebukurské monstrum bledě, ohledně nalezení nové práce, zjeví se odnikud Haruya Shiki. Práce to vlastně není špatná... Jen kdyby pro Shikiho nepracoval jistý informátor. PS: Není příto...