Uběhlo již několik minut, možná i půlhodina, co Shizuo otevřel krabici, kterou objednal Izaya. Za celou tu dobu nepadlo jediné slovo.
Shizuo se teda snažil něco říct, ale vše co z něj vypadlo bylo pouze opakující se koktání Co to...?! Proč...?!
Informátor by se také rád ozval, ale jisté představy a Shizuův nynější výraz ho nutily k dusícímu se smíchu.
"... Ty... co to...?!" Shizuo konečně pustil ramínko, zavřel oči a zhluboka se nadechl. "Co to má sakra být?" otázka byla vyslovena poměrně klidně.
Pravděpodobně změna Shizuova výrazu měla za následek, že jako lusknutím prstů, zmizeli u Izayi veškeré známky po smíchu. "O čem to mluvíš? Říkal jsem ti, že k dalšímu klientovi je potřeba oblek."
"Tohle ale není oblek!" vyjel po něm Shizuo. "Tohle je...! Co to vlastně je?!"
"Je to důležitý převlek." odpověděl zcela klidný Izaya. Na druhou stranu, jeho koutky se opět začaly trhavě zvedat. "Ale neboj, Shizu-chan, nemusíš si to brát. Já půjdu rád bez tebe."
"Na to zapomeň!" vyštěkl Shizuo. "Mám tě hlídat, nepustím tě nikam samotného!"
"Ale mamí~ Já už jsem velkej kluk~!" zakňoural Izaya.
"Sklapni!"
"Pokud hodláš jít, obleč si to!" přikázal Izaya. "Každopádně je nejvyšší čas."
Shizuo dostal další tik do oka. Chtělo to spoustu sebeovládání, aby ho nezaškrtil na místě.
*-*
"Kanra-chan! Už jsem vás tady dlouho neviděl!" rozzářil se vysoký muž stojící u vchodu.
Nalíčený Izaya s parukou a v uniformě školačky se koketně usmál. "Je mi to velice líto, ale měla jsem spoustu práce." Hned na to nahodil provinilý úsměv.
"Haha, netřeba se omlouvat hlavně že už jste tady."
Izaya mu věnoval další z mnoha sladkých úsměvů, než se ohlédl. "Pojď už! Víš že máme zpoždění!"
Shizuo pomalu kráčející za ním se ho opět pokusil zabít pohledem. Nutno dodat, že opět bez úspěchu.
"Oh, dnes máte kamarádku?" podivil se muž, zvyklí, že Kanra zásadně chodí sama.
"Sice se moc netváří, ale je ráda, že je tady. Vždy prosila, abych ji vzala sebou."
"Vaše kamarádka je i naše kamarádka. Vítejte u nás, slečno...?" Muž se otočil na Shizuu s přátelským úsměvem, očekávaje, že se představí.
Shizuo měl co dělat, aby mu jednu nevrazil. Vlastně chtěl vrazit i Izayovi, že ho donutil navléct si na sebe ty hadry. No spíš hadr. Shizuo v paruce, kterou doplňovali králičí uši, představoval playboy králíka. Přesněji králičici, jelikož kostýmek obsahoval i poprsí. Měl dokonce chlupatou kouli představující ocas!
Shizuo se v tom necítil ani trochu dobře. Obzvlášť, když cítil, jak si ho lidé prohlíží. Musel však zaklepat, že ho nikdo nepoznal.
"Usa-chan, neboj se! Tady se ti bude líbit." ušklíbl se Izaya. Zavěsil se Shizuovi na ruku a zatáhl ho dovnitř, než by se něco zvrtlo.
"Hele, Usa-chan, nezapomeň, co jsem ti řekla. Je to opravdu důležité, ano?" zeptal se Izaya zcela vážně.
ČTEŠ
Strážce [Pozastaveno]
FanfictionZ jistých důvodů dostane Shizuo výpověď. Když už to vypadá pro Ikebukurské monstrum bledě, ohledně nalezení nové práce, zjeví se odnikud Haruya Shiki. Práce to vlastně není špatná... Jen kdyby pro Shikiho nepracoval jistý informátor. PS: Není příto...