Dupa ce ma asez la masa, bunica imi pune un bol plin cu supa de pui, preferata mea si trei fursecuri cu ciocolata ca desert. Sunt atat de infometata incat mai cer o portie de supa. Nu imi fac griji ca ma voi ingrasa deoarece incep sa cred ca nu se va mai intampa vreodata, avand doat 50 de kilograme de doi ani si un metru 75.
-Vezi ce se intampla daca nu mananci dimineata? Ma atentioneaza bunica. Mai tarziu te va durea rau burta.
-Nu-ti face griji bunico, n-o sa se intample. Anne a venit?
-Nu inca,spune putin ingrijorata.
-Atunci ma duc sa ma plimb, poate ne intalnim si venim acasa impreuna.
Bunica se uita cu adoratia la mine si ma saruta pe frunte.
Imainte sa plec imi impletesc parul lung si blond intr-o coada stransa lasata pe spate. Cateva suvite mai scurte imi cad rebele in fata. Imi i-au pe mine un maiou rosu si un hanorac bleo deoarece afara e innourat si o pereche de jinși albastri.
Ies din casa si imediat il intalnesc pe Alex. Suntem vecini dar si buni prieteni. Intodeauna imi lua apararea la scoala, dar acum a terminat-o. Ma vede si vine langa mine.
-Salut Prim!
E inalt si suplu cu parul blond si ondulat. Nu e urat, dar nu mi l-as imagina niciodata in ipostaza de iubit.
-Buna Alex! Ce faci?il intreb eu.
-Te-am vazut pe geam si am vrut sa te intreb daca vrei sa te insotesc.
Ma uit la el si probabil a vazut ca am o retinere dar in final accept.
Pe drum incepem o discutie aprinsa despre caini, fiind animalele lui preferate. Mergand auzim un sunet de geam spart din apropiere. Ambii ne uitam la acea casa parasita cu doua etaje. Atunci incepe si ploaia iar Alex ma prinde de mana si ma conduce in curtea acelei case. Eu imi smulg mana din stransoarea lui.
-Ce te-a apucat? il iintreb uitandu-ma la el.
-Am crezut ca iti va placea sa ramai uscata,spune. Ma uit urat la el in timp ce mergem sub acoprisul casei.
Din cer continua sa cada din ce in ce mai multi stropi de apa si se face frig. Incep sa tremur. Alex ma strange in brate sa ma incalzeasca. Nu reactionez,ba chiar imi place.
-Se zice ca aici a fost omorata o batrana de101 ani care era vrajitoare. Inainte sa moara a aruncat o vraja asupra ucigasului ei preschibandu-l intr-o creatura fioroasa care se hraneste cu oamenii care intra jn aceasta casa, iar victimele sale sunt transformate la randul lor in aceasi creatura. Alex se uita la mine si incepem amandoi sa radem.
-Hai sa intram ,zice. Poate dam peste asa zisa creatura.
Nu mai stau pe ganduri si intram.
In hol nu se afla absolut nimic. Inaintam si deschidem usa de la o camera. In fata imi apar doi lilieci mici care il sperie pe Alex. O inchidem inapoi si urcam scarile. Urcand din ce in ce mai sus un miros puternjc de trandafiri ma izbeste in fata si mi se face greata. Alex a vazut ca ezit si ma prins din nou de mana conducandu-ma intr-o camera de la etaj. Mirosul de trandafiri e mai puternic aici ceea ce e ciudat pentu ca in camera nu se afla nici un trandafir, ba chiar nici o floare.
Ma pun jos rezemata de perete in timp ce supa bunicii insista sa iasa afara. Alex e in fata mea si se uita la mine timid.
-Prim...eu vreau sa-ti zic ceva...
El vorbeste dar eu ma simt atat de ametita si ingretosata din cauza mirosului in cat mi se pare ca in beznă, in spatele lai Alex vad doi ochi megri inconjurati de o tenta rosie- alba. Imi fixez privirea mai bine si ii vad...ochii aceia pe care ii vad in cosmarurile mele, in fiecare noapte. Inima mea o ia razna si tip. Alex se uita la mine speriat. Ies din camera fugind.
-Prim!
Ma ascund intr-un tufis din fata casei si incep sa plang. Niciodata nu mi-a mai fost asa de frica. Din casa se aude un zgomot, sunt gata sa fiu inhatata, imi pun mainile la ochi si imi zic gata cu fata curajoasa, vei muri.
-Prim?
Deschid ochii si o vad pe Anne ingrijorata uitandu-se la mine.
-De ce plangi?Inainte sa-i raspund apare Alex.
-Prim! Anne?se uita la sora mea mai mica care sare la el.
-Ce i-ai facut monstrule, vei plati!striga aceasta.
-Stop! Nu mi-a facut nimic. Haide-ti sa plecam de aici, si o iau la goana inspre casa bunicii, cu Anne si Alex in spatele meu.
CITEȘTI
Sange rece
VampireMa numesc Prim Floor si sunt o adolescenta ce a implinit recent 18 ani. Am invatat din propria experienta ca un coșmar poate deveni realitate. Dar lucrurile pot lua o intorsatura si cosmarul poate deveni un vis frumos sau unul si mai ingrozitor. ...