Dimineata Austin s-a tinut de cuvant si vine cu o alta masina tot neagra. Toata saptamana a venit dupa mine si dupa Anne. Ea zice ca e un tip de treaba si vorbeste mereu despre el. Cred ca sunt putin geloasa cand o aud vorbind despre el fiindca ma infurii. Toata saptamana a stat dupa mine si mi-a tot zis sa nu ies din casa decat cu el. Ei bine l-am ascultat si acum e vineri, iar la 8 incepe petrecerea Melisei la care ma duc cu Pylor.
-Deci ține minte, nu iesi afara, zice Austin.
-Oh, da, da. De cate ori mi-ai spus si te-am ascultat.
Acesta isi ia la revedere si pleaca. Ma duc sa ma pregatesc fiindca Paylor va fi aici intr-o ora. Bunica si Anne deja dorm si nici una nu se va trezi pana dimineata. Ma imbrac cu o rochie scurta, neagra si stramta, pantofii sunt si ei negri iar parul mi-l intind cu placa. Ma dau cu rimel si cu tuș dar nu atat de tare ca acele fete care par a fi un panda, si cu un gloss roz. Ceasul e sapte fara zece, Paylor trebuie sa fi venit. I-am spus sa ma astepte in strada ca sa nu trezeasca pe nimeni. Ies usor din casa fara sa fac vreun zgomot. Paylor ma asteapta
-Credeam ca nu mai vii, zice ea.
-Haide, zic.
Mergem pe jos pana la Melisa. Cand ajungem, in curtea ei sunt peste o suta de persoane. Johana si cu ceilalti ies in intampinarea noastra. Se putea mai bine?
-Floor! Cum de ai venit? Te-a lasat bunica-ta la prima ta petecere? Incep toti sa rada si noi ne pierdem prin multime.
-Fata asta ma distruge, zic.
-Nu o baga in seama, e doar geloasa pe tine de cand Alex ti-a luat apararea in fata ei. Stii ca il place.
Paylor se duce pana la baie iar eu mai pierd timpul pe acolo si observ un barbat de vreo 27 de ani ca tot se uita la mine. Ma intorc cu spatele si el vine si i-si pune o mana pe umarul meu. Tresar la atingere fiindca e chiar mai rece ca a lui Austin.
-Buna seare domnisoara Prim, zice acesta.
Ma intorc cu fata spre el. E mai inalt ca Austin si pare mai puternic. Ma fixeaza cu privirea si zice:
-Sa ma prezint. Sunt Matheew si sunt viitorul director al scolii la care inveti.
-De unde imi stii nunele, intreb.
-Un director trebuie sa stie totii elevii unei scoli asa ca v-am invatat pe toti.
In scoala sunt mii de studenti, nu cred ca cineva ii poate retine pe toti. Oi fi eu proasta, dar nici chiar asa.
-Si ce vrei?
-Vreau sa stam de vorba.
Pare un tip de treaba, dar are ceva cidat in privire, o scanteiere rosiatica. Poate daca ma imprietenesc cu el ma va ajuta sa iau bacul. Asa ca toata seara stam de vorba si glumim. Paylor se simte data la oparte si pleaca acasa. Matheew propune sa ma duca cu masina acasa si accept.
-Incearca sa opresti in liniste, bunica nu stie ca am plecat de acasa.
-De ce nu i-ai spus?
-Nu ma lasa sa ies afara neinsotita fiindca...
Era cat pe ce sa scap cuvintele.
-Fiindca ce?
-Imi este frica de intuneric si o data chiar am lesinat, mint eu.
-Pai atunci ne vedem luni la scoala domnisoara Prim.
-Da, zic si imi iau la revedere. Intru in casa in liniste. Anne si bunica inca dorm. Ceasul e ora doua si ma bag in pat, apoi adorm dar peste o ora sunt trezita de un cosmar in care sunt omorata chiar de Austin.
CITEȘTI
Sange rece
VampireMa numesc Prim Floor si sunt o adolescenta ce a implinit recent 18 ani. Am invatat din propria experienta ca un coșmar poate deveni realitate. Dar lucrurile pot lua o intorsatura si cosmarul poate deveni un vis frumos sau unul si mai ingrozitor. ...