Marturisirea

135 13 0
                                    

Drumul pana in Seeatle a durat patru zile. Cand am ajuns la casa lui Austin eram in plina zi. Am dormit aproape tot drumul dar tot ma simt obosita. Casa are doua etaje si pare destul de mare. Intram toti trei cand Austin deschide usa si suntem putin mirati sa vedem ca e curatenie.
-Am angajat o bona acum cateva luni si vad ca si-a facut treaba.
-Asa-i, zic eu.
-Louis, camera ta e aici jos langa bucatarie, zice Austin.
-Vei vedea ce bine gatesc Cenusareaso.
-Ramane de asteptat, zic eu. Camera mea unde e?
-La subsol.
-Cand l-am auzit pe Austin ca a pronuntat cuvantul subsol am ramas cu gura cascata. Nu voi accepta. De cand cu intamplarea din subsolul bibliotecii vechi am un fel de fobie la locurile de sub pamant.
-Nu pot sta sub pamant.
-Sa stii ca e pentru binele tau, nu vrem ca vreun vampir-mort sa te gaseasca.
-Dar de atunci am fobie la subsoluri, zic eu imbufnata.
-Te vei obisnui.
-Tu unde stai, il intreb?
-Chiar langa gamera ta.
Deja ma simt mai bine asa ca accept si plec in noua mea camera. Cand ajung imi dau seama ca el nu mi-a zis in care sa stau asa ca aleg una la intamplare. Camera e perfecta, e vopsita in albastru si decorata pe pereti cu imaginile animalelor. Patul e destul de mare incat sa incapa trei persoane. Imi despachetez si Cartea Noptii o pun sub pat, apoi ma arunc in pat si ma invelesc in asternuturi. Ma intreb cat vom sta aici si cat timp le va lua strigoilor sa ma gaseasca. Sper sa nu mai plec niciodata de aici, sa raman cu Austin tot restul vietii mele. Oare el stie ca il iubesc? Saruturile acelea au fost doar ca sa ma linisteasca sau pentru ca simte ceva pentru mine? Nu stiu.
Ma simt atat de singura aici. Mi-aj dori ca bunica si Anne sa fie cu mine. Imi i-au telefonul si imi pun castile in urechi sa ascult niste muzica. Dupa un timp Austin apare in camera.
-Vad ca ai despachetat, zice el.
-Da, ma plictiseam, zic eu.
-Pai ar trebui sa ne uitam la un film cu Louis, daca vrei.
-Ce nai astepti? Pune caseta.
Rade si mergem amandoi sa-l anuntam pe Louis. Ne uitam la trei filme si seara la 10 ma duc in camera. Austin vine si el cu mine. Ma bag din nou in pat si zic:
-Ramai cu mine!
Accepta si isi face loc langa mine.
-Ti-a placut filmul? ma intreaba.
-Da, dar finalul a fost cam trist. Zoey inca il mai iubea pe Will.
-Asa cum Austin o iubeste pe Prim?
Ma uit la el surprinsa si imi las un zambet pe fata. El se apleaca si ma saruta, iar eu ii raspund. Apoi ma cuprins o dorinta care ma coplesit si stiu ca sa-r fi intamplat asta oticum. Nu aveam nevoi decat de el.
Asa ca dupa aceea, cand el sopteste:
-Ma iubesti! Adevarat sau nu?
Iar eu ii raspund:
-Adevarat.

Sange rece Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum