Am inteles ca bunica si Anne au trebuit sa plece, dar cu mine cum ramane? Din pacate la scoala nu ma mai pot duce fiindca Matheew a scapat nevazut si negresit va deveni director. Asa ca trebuie sa raman ascunsa in casa lui Austin. Acesta e plecat pentru cateva ore, iar casa e la dispozitia mea. Ma plictisesc asa ca iau cartea secretelor din dulap si o deschid la a treia pagina. Folosesc un cutit de argint de a lui Austin pe care l-am luat fara sa vada si imi fac o taietura mica la degetul mic. O picatura de sange cade pe pagina si niste imagini incep sa se miste. Ma vad pe mine stand in bratele lui Austin, zambind. Dar suntem intrerupti de patru vampiri-morti. Ne leaga de maini si de picioare si ne baga intr-o duba. Apoi ma vad intr-o incapere ca cea de la biblioteca veche unde doi strigoi il tin pe Austin iar altul care e de fapt Matheew ii infipta un cutit in inima. Eu ma zbat plangand si tipand dupa el. Apoi din senin Matheew tine in mana cartea secretelor, iar eu sunt muscata de un strigoi pana mi se scurge tot sangele din trup. Apoi nu se mai vede decat foc si sange si cartea se inchide.
Imi zic in gand ca asta s-ar intampla doar daca ne-ar gasi vamirii-morti. Si nu cred ca se va intampla. Pun cartea la loc cu grija si ma bag din noi in pat. Privesc pe geam cateva minute si vad o masina neagra cu geamuri fumurii. Doi barbati si o femeie cu ochelari de soare privesc casa. Femeia e inalta si supla are parul saten inchis si lung. Femeia studiaza indeaproape curtea si casa, apoi din senin isi intoarce privirea spre mine parca stiind ca sunt acolo. Zambeste si apoi intra iar in masina urmata de cei doi barbati si pleaca. Stau pe ganduri cateva minute si aud usa. In cateva secunde Austin apare in camera.
-Hei, m-am intors, spune el.
-Vad, zic eu.
-Ok, atunci ma duc sa pregatesc ceva de mancare, zice.
Afirm din cap, dar cand sa iasa din camera il opresc.
-Austin...
-S-a intamplat ceva?
-Pai... cat ai fost plecat, m-am uitat in carte, zic.
El se apropie de mine si ma priveste in ochi.
-Si ce ai vazut?
-Patru vampiri-morti care au intrat aici si ne-au rapit. Restul nu cred ca vrei sa-l afli, spun eu. Nu i-am zis de partea in care eu stateam in bratele lui.
-Atat? Nu s-a mai intamplat nimic?
-De fapt, cand stateam in pat la geam, o masina s-a oprit aici si din ea au iesit doi barbati si o femeie. Femeia parea interesata de casa ta.
-Cum arata femeia? ma intreaba repede.
-Inalta, satena, par lung, avea o...
-Fa-ti urgent bagajele, ma intrerupe acesta.
-De ce?
-In curand vor fi aici, probabil la noapte.
El fuge din camera i-ar eu imi strang lucrurile. Pun cartea cu grija in geanta langa haine. Austin iese afara cu trei valize incarcate in timp ce eu am o geanta mica. Scoate din garaj o masina grena, destul de incapatoare si ne pregatim de plecare, cand el primeste un telefon. Conversatia dureaza doar doua minute.
-Cine era? il intreb.
-Louis. Cel care ma ajutat sa te salvez. Inainte sa plecam trecem pe la el.
-Unde plecam?
-In Seeatel.
Nu credeam ca voi pleca vreodata asa departe de casa. Deja mi-e dor de Anne si bunica. Sper ca le voi revedea in curand.
CITEȘTI
Sange rece
VampiroMa numesc Prim Floor si sunt o adolescenta ce a implinit recent 18 ani. Am invatat din propria experienta ca un coșmar poate deveni realitate. Dar lucrurile pot lua o intorsatura si cosmarul poate deveni un vis frumos sau unul si mai ingrozitor. ...